Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

اختصاص فضایی جدید و رایگان برای استارتاپ‌ها در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی یک فضای جدید و رایگان در محله Mount Pleasant ونکوور به منظور در اختیار قرار دادن و تامین فضایی رایگان و اشتراکی برای استارتاپ‌هایی که دارای ایده‌های جدید و نوآورانه هستند، پیشنهاد شده است.

این فضا که Pavilion Cowork نام دارد در یک ساختمان تازه‌ساز به آدرس 22 East 5th Avenue واقع شده و گفته می‌شود از ماه آینده یعنی سپتامبر امکان فعالیت رایگان و بدون اجاره (برای مدت سه‌ ماه) پنج کسب‌وکار استارتاپی را در فضای اداری خصوصی، ممکن خواهد ساخت.

کسب‌وکارهای انتخاب شده برای این برنامه باید با در نظر گرفتن معیارهایی همچون تمرکز بر اصالت فعالیت‌، داشتن قوانین انضباطی و رفتاری مناسب در طرح تجاری خود و نیز مسیر رشد بالقوه، درخواست‌های خود را ارائه کنند.

استارتاپ‌های علاقه‌مند باید تا پیش از تاریخ 22 آگوست 2019 درخواست خودشان را به صورت آنلاین در این‌جا ثبت کنند.

یوش کاشارا که مدیرعامل Pavilion Cowork است در یک بیانیه گفت: این برنامه همچون یک پشتیبانی از طرف ما به جامعه تجاری محلی عمل خواهد کرد. ما کارآفرینان بسیار زیادی را می‌شناسیم که به فضایی بزرگ برای دستیابی به مراحل بعدی فعالیت خود احتیاج دارند. Pavilion Cowork بهترین شرایط را برای شکوفا شدن این ایده‌های جدید در اختیارشان قرار می‌دهد. این فضا کمک می‌کند تا این رهبران تجاری آینده با یکدیگر ارتباط پیدا کرده و با همکاری هم به شکل‌گیری آینده شهر ما در سال‌های پیش رو کمک کنند.

Pavilion Cowork دارای ادارات خصوصی با ظرفیت بین یک تا نه نفر، میزهای مرکزی با قابلیت تغییر چیدمان صندلی‌ها است. استارتاپ‌ها می‌توانند در هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه‌روز از این محل استفاده کنند. طراحی فضای داخلی این مکان با توجه به اساس سبک معماری معاصر ساحل غربی انجام شده است.

این شرکت همکاری در یک ساختمان شش‌طبقه جدید جای می‌گیرد و کاربری تجاری و صنعتی را در کنار یکدیگر دارد. طراحی آن را شرکت معماری کریستوفر بویزک بر عهده داشته و نمای خارجی نیز از ساختمان سال 1942 شرکت قدیمی تولید لوازم الکترونیکی Cemco به جای مانده است.

طبقه پایین ساختمان برای صنایع خلاقانه و فروشگاه در نظر گرفته شده است. طبقات بالا نیز به فضای اداری اختصاص داده خواهد شد. قرار است یک رستوران Tacofino نیز در طبقه همکف این ساختمان ساخته شود.

منبع: dailyhive