Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

شکوفا شدن گل‌های آفتابگردان Bowden SunMaze

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر دوست دارید ببینید 50،000 گل آفتابگردان در زیر نور خورشید چه منظره‌ای پیدا خواهند کرد بهتر است همین امروز یا فردا سری به Bowden SunMaze بزنید.

این مزرعه دیدنی که در Bowden آلبرتا قرار دارد امروز زیباتر از هر زمان دیگر سال شده است. در هفته گذشته نزدیک به 10 درصد از گل‌های این مزرعه شروع به شکوفا شدن کردند.

این مزرعه که یک اکر وسعت دارد و یکی از سه زمین کشت آفتابگردان مزرعه محسوب می‌شود پر از 50،000 گل آفتابگردان بزرگ و بسیار زیبا است. به گفته سایت اینترنتی Bowden SunMaze آفتابگردان‌های دو قطعه زمین دیگر این مزرعه نیز تا اواخر همین ماه شکوفا خواهند شد.

https://www.instagram.com/p/BzxsYoCFfpf/?utm_source=ig_embed

پیشبینی می‌شود دو رویداد دیدنی گل‌وگیاه دیگر این مزرعه حدودا از تاریخ 20 آگوست تا اواسط سپتامبر رخ دهند. شما می‌توانید در طول این مدت با رفتن به مزرعه گل‌های آفتابگردان عکس‌هایی بسیار دیدنی بگیرید.

در توضیحات وبسایت مزرعه آمده: ما امسال سه مزرعه گل‌ آفتابگردان داریم. مزرعه اول که گل‌های آن شکوفا خواهند شد تنها یک اکر وسعت دارد و در آن 50،000 گل با طراوت کاشته شده است. دومین مزرعه چهار اکر می‌باشد و آفتابگردان‌های آن حدودا در تاریخ 20 آگوست شروع به شکفتن خواهند کرد.

https://www.instagram.com/p/BximKHflFT9/?utm_source=ig_embed

فرقی نمی‌کند که شما ماه آینده به این مزرعه بروید و یا زودتر از آن دیدن کنید، در هر صورت برخی از زیباترین مناظر از این گل‌های زرد رنگ و دیدنی را مشاهده خواهید کرد. راه رفتن در دل این گل‌ها و خرید محصولات ارگانیک مزرعه مانند گل‌ها، نخود، لوبیا، کدو، پیاز، سیب‌زمینی و توت‌فرنگی همراه با اعضای خانواده نیز بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

این مزرعه در تمام روزهای آفتابی و بارانی باز است، اما در صورتی که می‌خواهید در روزی بارانی از آن دیدن کنید پیشنهاد می‌کنیم که حتما چکمه پلاستیکی مناسب بپوشید.

شما می‌توانید از طریق بزرگراه 2 خودتان را به Bowden برسانید. این مزرعه درست قبل از Red Deer قرار گرفته و برای رسیدن به آن از کلگری به 20 دقیقه رانندگی نیاز دارید.

راستی حواستان باشد که دوربین عکاسی را فراموش نکنید! عکس‌های زیبای اینستاگرامی این مزرعه بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

https://www.instagram.com/p/Bv1rqkRF54C/?utm_source=ig_embed

مزارع Bowden SunMaze در Eagle Creek

تاریخ: شکوفا شدن گل‌های این مزارع از هفته اول آگوست شروع شده و از اواسط ماه تا ابتدای ماه سپتامبر کم‌کم به طور کامل شکفته خواهند شد.

زمان: در هفت روز هفته و از ساعت 11 صبح تا 5 عصر برای بازدید عموم باز است.

مکان: Eagle Creek Farms – Range Road 14, Bowden

بلیت: 9 دلار برای بزرگسالان

منبع: dailyhive