Saturday, April 20, 2024
-2 C
Calgary

آلبرتای زیبا: عاشق آبشار Lundbreck شوید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در مجموعه مطالب «آلبرتای زیبا» پیکوبینو شما را با نقاط دیدنی و درخور گردشگریِ آلبرتا آشنا می‌کند.

و حالا نوبت به جایی جدید رسیده است. اگر عاشق آبشارها هستید که هیچ، اما اگر هم نیستید آبشار Lundbreck شما را عاشق خود خواهد کرد. به خصوص اگر وقت یا بودجهٔ سفر به اونتاریو برای دیدن آبشارهای نیاگارا را ندارید، حتما به اینجا بیایید.

برای رسیدن به آبشار Lundbreck کافی است داخل خودرو بپرید و به جاده بزنید.

اینجا مکانی آرام با توریست‌های کم است که باعث می‌شود حضور در آن دلچسب‌تر هم بشود. اما خلوت بودن آن هیچ چیزی از شکوه و بزرگی‌اش کم نمی‌کند.

نکته: برای ایمنی خودتان، حتما با آمادگی کامل به دل طبیعت بروید. اطلاعات بیشتر برای آمادگی در سفر را در وبسایت‌های Albertaparks.ca و AdventureSmart بیابید.

به خاطر داشته باشید: همیشه در مسیرهای گردشگری باقی بمانید، وسایلتان را جا نگذارید، و فکر غذا دادن به حیوانات وحشی را هم نکنید. راهنمای بازدید از پارک‌های کانادا را بخوانید و موقع سِلفی گرفتن مراقب باشید، خطر در یک قدمی است.

کجاست؟

آبشار Lundbreck در جنوب-غرب آلبرتا، جنوب بزرگراه 3 در جادهٔ فرعی 24B قرار گرفته است. فاصله‌اش با Pincher Creek حدود ۲۵ کیلومتر است. (لینک گوگل مپس)

چطور به آن برسیم؟

از کلگری تا این آبشار باید سفر کوچکی انجام دهید. با ۲ ساعت رانندگی—که البته به خاطر ترافیک می‌تواند طولانی‌تر هم بشود–به Lundbreck می‌رسید. بهتر است برای تغذیه در این مسیر نیمه-طولانی غذاهای سبک همراه خود بیاورید.

Screen-Shot-2019-07-30-at-4.18.40-PM.png

برای مسیریابی از هر نقطه‌ای، می‌توانید روی این لینک گوگل مپس کلیک کنید و سپس دکمهٔ مسیریابی را بزنید تا بهترین راه برای رسیدن به Lundbreck به شما پیشنهاد شود.

چه چیزهایی آنجا ست؟

نه فقط مناظر اینجا بی‌نظیرند بلکه می‌توانید یک شنای عالی هم در آب‌های آرام پایین‌دست رودخانه داشته باشید. و البته سایت‌هایی برای کمپ زدن و ماهیگیری هم وجود دارند.

اگر به این کارها علاقه ندارید، چند نقطه مشرف به زیبایی‌های اطراف وجود دارند که می‌توانید با یک زیرانداز به آنجاها بروید، عکس‌های اینستاگرامی عالی بگیرید و ریلکس کنید.

اگر در زمستان خواستید به اینجا بروید، یادتان باشد که اولین بار در پیکوبینو خواندید که مناظر زمستانی آبشار Lundbreck شبیه سریال «گیم آو ترونز» هستند.

 

منبع: Daily Hive