Friday, March 29, 2024
-7 C
Calgary

جمع‌آوری بیلبوردهای حزب مردم کانادا به دلیل داشتن محتوای ضدمهاجر

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شرکتی حزب مردم کانادا از بیلبوردهای آن برای انتخابات ماه اکتبر استفاده کرده و برخی از مواضع مهاجرتی خود را بر روی آن‌ها منتشر کرده‌اند اعلام کرده که به دلیل بالا گرفتن اعتراضات به محتوای منتشر شده، قصد دارد بیلبوردهای خود را جمع‌آوری کند.

بر روی این بیلبوردها تصویر ماکسیم برنیر رهبر حزب مردم به همراه پیام “به مهاجرت گسترده نه بگویید” چاپ شده و از مردم می‌خواهد که به این حزب رای دهند. نصب این بیلبوردها از هفته گذشته آغاز شده و در شهرهایی چون ونکوور، تورنتو، هالیفاکس، کبک و ساسکاتون نصب شده‌اند.

بلافاصله پس از نصب این بیلبوردها موج گسترده‌ای از اعتراضات شدید از سوی کاربران فضای مجازی، رسانه‌ها، رهبران سیاسی و مردم کانادا آغاز شد که محتوای این بیلبوردها را ضدمهاجر می‌دانستند.

در ادامه تعداد زیادی کمپین جمع‌آوری امضا راه‌اندازی شد که از شرکت تبلیغات محیطی Pattison می‌خواستند این بیلبوردها را از سطح شهرها جمع‌آوری کند. امضا‌کنندگان می‌گویند که حزب مردم کانادا در کمپین‌های خود از سرکوب شدید مهاجران دفاع می‌کند و وعده این حزب برای ساخت فنس در نوار مرزی را به یاد می‌آورد.

رندی اوتو که رییس تبلیغات محیطی شرکت Pattison است می‌گوید به دلیل موج گسترده انتقادات از این شرکت که از هفته گذشته شروع شده آن‌ها روز دوشنبه به شرکت اصلی خود یعنی True North Advertising خواهند گفت که در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به جمع‌آوری این بیلبوردها خواهند کرد.

او همچنین افزود که محتوای این بیلبورد با هیچ کدام از قوانین و سیاست‌های این شرکت که در پروتوکل سازمانی نوشته شده‌اند، مغایرت نداشته است. بر اساس دستورالعمل‌ ذکر شده در بخش تبلیغات جناحی که در سایت شرکت قابل مشاهده است این بیلبوردها کاملا بدون ایراد هستند.

رندی اوتو که رییس این شرکت تبلیغاتی است با اشاره به این‌که حتما در دستورالعمل تجدیدنظر خواهند کرد گفت: من و یا شرکت تبلیغات محیطی Pattison هیچگاه قصد نداشتیم با برپا کردن این بیلبوردها افکار عمومی را تحریک و جریحه‌دار کنیم.

او همچنین افزود که نه او و نه هیچ یک از اعضای این شرکت محتوای این پیام را تایید نمی‌کنند.

با بالا گرفتن اعتراضات به این تبلیغات برنیر اعلام کرد که بیلبوردها پس از افزایش درخواست سانسور از طرف گروه‌های چپ جمع‌آوری خواهند شد.

منبع: Daily Hive