Thursday, April 18, 2024
-1.2 C
Calgary

راکون‌های کانادا راه دزدی از ساختمان‌ها را هم یاد گرفتند!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر از آن دست آدم‌هایی هستید که با راکون‌ها رابطه خوبی ندارند، خبر بدی برایتان داریم.

ظاهرا راکون‌های زباله گرد تورنتو راه ورود به خانه‌ها را یاد گرفته‌اند، حداقل راکونی که فیلمش در اینستاگرام حساب کاربری Parkdale Life منتشر شده اینطور است.

در فیلم مشاهده می‌کنیم یک خانواده خوشبخت از راکون‌ها وارد خانه می‌شوند که ظاهرا صاحبان اصلیش اشخاص دیگری هستند. البته راکون‌های شهر هیچگاه نگرانی برای آزار سایرین نداشته‌اند اما بازهم حرکتشان بسیار شجاعانه است.

https://www.instagram.com/p/B1jCnvfgRbY/?utm_source=ig_embed&utm_campaign=embed_video_watch_again

رفتار راکون‌ها با واکنش گسترده شهروندان مواجه شده و بیشترشان به این فکرند که زندگی آپارتمانی در تورنتو برای راکون‌ها هم دشوار است یا نه؟

اهالی تورنتو رابطه پیچیده‌ای با راکون‌ها دارند و این شهر از سال ۲۰۱۸ پایتخت راکون‌های جهان لقب گرفته است. اگرچه این خزداران کوچک گاهی شهروندان را عاصی می‌کنند (مخصوصا با ورودشان به سطل آشغال‌های سبز رنگ) اما به بخشی از زندگیشان تبدیل شده‌اند. به‌اندازه‌ای که پس  از مرگ راکونی در خیابان برایش آرامگاه ساختند.

حقیقت آن است که قرار نیست راکون‌ها جایی بروند، با توجه به تغییرات آب و هوایی جمعیتشان روز به روز بیشتر می‌شود و در حال مهاجرت به مناطق شمالی هستند.

راکون‌ها، قبل از آدم‌ها ساکنان این سرزمین‌ها بوده‌اند ودر حال بازپس گیری قلمروشان هستند. همین چند وقت قبل از ورود به آپارتمان هم راه ورود به سطل زباله‌های امن را یاد گرفتند.

منبع: Narcity