Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

PetSmart و واگذاری صدها حیوان خانگی نیازمند سرپرست در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر هرگز حیوان خانگی نداشته‌اید، الآن فرصت خوبی است.

سپتامبر ۲۰۱۹، شعبه‌های PetSmart در سرتاسر کانادا صدها حیوان نیازمند به سرپرست را به متقاضیان واگذار می‌کنند و به تشویق مرددم می‌پردازند تا در یکی از آخرهفته‌های موسوم به National Pet Adoption در این کار زیبا مشارکت کنند.

قرار است از ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر، صدها سازمان مراقبت از حیوانات در کانادا حیوانات بامزه و دوست‌داشتنی از جمله توله‌سگ، سگ، گربه، خوکچه هندی، و خرگوش را به بیش از ۱۳۰ فروشگاه PetSmart بیاورند.

https://www.instagram.com/p/B1B5Rjolr29/?utm_source=ig_embed

برگزارکنندگان این رویداد می‌گویند که هر بار تقریبا ۲۵,۰۰۰ حیوان خانگی در جریان National Pet Adoption صاحبِ سرپرست و خانه‌ای برای زندگی می‌شوند. و از آنجایی که این رویداد ۴ بار در سال برگزار می‌شود، در مجموع زندگی ۱۰۰,۰۰۰ حیوان تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

جدای از اینکه چه نوع حیوانی را به خانه می‌آورید، یا از کدام شعبه آنها را می‌گیرید، همهٔ حیوانات یک کیتِ نگهداری اولیه خواهند داشت که چیزهای لازم برای آسایش آنها در خانهٔ جدید را در خود جاد داده است.

با پذیرش سرپرستی حیوان‌های خانگی هم می‌توانید زندگی یک موجود جالب را نجات دهید و هم رنگی جدید به زندگی خودتان بزنید. به هر حال، سپتامبر امسال فرصت خوبی برای این تجربهٔ جدید است.

تعطیلات National Pet Adoption در PetSmart

زمان: ۱۳ تا ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۹

محل: شعبه‌های PetSmart در سرتاسر کانادا (برای دیدن فهرست شعبه‌های فعال به این صفحه بروید).

منبع: Daily Hive