Tuesday, April 23, 2024
3.1 C
Calgary

آغاز طولانی‌ترین برنامه سفر کروز به 51 کشور دنیا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

طولانی‌ترین سفر کروز که 245 روز به طول خواهد انجامید حرکت خودش را از Greenwich Pier در لندن آغاز کرده است.

کشتی Viking Sun در تاریخ 31 آگوست سفر خود را شروع کرده و قرار است به 6 قاره، 51 کشور و 111 بندر در نقاط مختلف دنیا برود و سرانجام در ماه می 2020 مجددا به لندن بازگردد.

این کشتی قصد دارد رکورد طولانی‌ترین سفر مداوم که با یک کشتی کروز مسافربری انجام شده را بشکند و نام خودش را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نماید.

کشتی کروز Viking Sun در کشورهای اسکاندیناوی، برزیل، آرژانتین، شیلی، تونگا، فیجی، هندوستان، نیوزلند، تاسمانی، تایلند، ویتنام، سنگاپور، چین، مصر، اسپانیا و استرالیا پهلو خواهد گرفت. البته این‌ها تنها برخی از مقاصد این کشتی عظیم در طول سفر هستند. در این‌جا می‌توانید برنامه کامل سفر کشتی Viking Sun را مشاهده کنید.

اگر هرکدام از مسافرین کشتی تمایلی به شرکت در این ماراتون طولانی نداشته باشند می‌توانند در هر کجای سفر از ادامه مسیر انصراف داده و سوار کشتی‌های کروز کوچک‌تر شوند.

کشتی کروز Viking Sun در سال 2017 ساخته شده و قادر به حمل 930 سرنشین است. البته این تعداد به نسبت میانگین ظرفیت دیگر کشتی‌های کروزها بسیار اندک است.

https://www.instagram.com/p/B11X081hJ57/?utm_source=ig_embed

بلیت‌های این کشتی از 117،995 دلار آغاز شده و شامل بلیت business class هواپیما، Wi-Fi رایگان و کروزهای کوچک ساحلی می‌شود.

کشتی کروز Viking به کودکان زیر 18 سال اجازه شرکت در این سفر را نمی‌دهد. این تصمیم برای آن گرفته شده تا مسافران این کشتی بتوانند یک سفر 245 روزه و سرشار از آرامش را داشته باشند.

در اطلاعیه منتشر شده از طرف تورستین هاگن رئیس Viking آمده: بیش از 20 سال است که ما متعهدانه مسافران را به نقاط مختلف دنیا می‌رسانیم تا تجربه‌ای فرهنگی و عمیق داشته باشند و در کمال آرامش به جست‌وجوی نقاط مختلف دنیا بپردازند. برنامه سفر کروز Ultimate World ما گسترده‌ترین برنامه‌ای است که تاکنون در این صنعت برنامه‌ریزی شده است. به این ترتیب رکورد زمانی طولانی‌ترین سفری که توسط ما انجام شده تقریبا دو برابر خواهد شد. من بسیار خرسند هستم که می‌توانیم تجربه‌‌ای بی‌نظیر و اینچنین را در اختیار مسافرین خود قرار دهیم.

منبع: Daily Hive