Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

بزرگترین نمایشگاه DIY کانادا در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

قرار است اواخر همین ماه یک بازار موقت بسیار بزرگ در کلگری بازگشایی شود. این ششمین بار است که بازار سالانه Etsy: Made in Canada به این شهر باز می‌گردد.

قرار است این بازار DIY در روزهای جمعه 27 سپتامبر و شنبه 28 سپتامبر در مرکز Genesis شهر کلگری به ارائه محصولات گوناگون بپردازد.

به گفته گردانندگان این نمایشگاه کیفیت ساخت بالای محصولات نمایش داده شده که توسط تولیدکنندگان ساکن کلگری و نواحی اطراف تولید شده‌اند، همچون نیروی محرکه‌ای باعث رونق هرچه بیشتر این نمایشگاه میشود.

امسال پیشبینی می‌شود که 110 فروشنده از سرتاسر شهر محصولات خود را در این بازار به فروش برسانند. این محصولات از تولیدات شوینده بدن و حمام تا لباس‌های زیبا و باکیفیت را در بر می‌گیرند.

هر چیزی که در Etsy بیابید ساخت کانادا است و توسط ساکنین محلی و فروشندگان حاضر در غرفه‌ها ساخته شده‌اند که در اکثر مواقع می‌توانند سرگذشتی بسیار جالب و هیجان‌انگیز را برای شما تعریف کنند.

هرکسی در این فروشگاه می‌تواند چیزی جالب و منحصربفرد بیابد. از محصولاتی همچون جواهرات، اکسسوری، لوازم دکوراسیون منزل تا اسباب‌بازی‌های کودکان را می‌توانید در این بازار پیدا کنید.

این رویداد با همکاری گروهی از اعضای داوطلب و کاپیتان‌های Etsy و تیم Etsy شهر کلگری برگزار خواهد شد. در این دو روز مرکز Genesis به یک بازار شلوغ و جذاب که پر از تولیدات کارگاهی و محصولات سنتی و جمعیت عظیمی از ساکنین کلگری است، تبدیل می‌شود.

Etsy: Made in Canada 2019

تاریخ: 27 و 28 سپتامبر 2019

زمان: جمعه از ساعت 5 عصر تا 9 شب (تنها با داشتن بلیت)؛ شنبه از ساعت 10 صبح تا 5 عصر

مکان: Genesis Centre – 7555 Falconridge Blvd NE – #10

قیمت بلیت: هزینه شرکت در روز اول نمایشگاه 8 دلار، روز شنبه رایگان است

منبع: Daily Hive