Friday, May 17, 2024
5.9 C
Calgary

آخر هفته به تماشای فیلم Into the Wild در دل طبیعت بنشینید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رویداد جدیدی در Heritage Park برای ساکنین کلگری برنامه‌ریزی شده تا شرکت‌کنندگان بتوانند آخر هفته در دل طبیعت به تماشای سرگذشت Alexander Supertramp بنشینند.

رویداد Cycle Cinema YYC که توسط یکی از دانشجویان دانشگاه Mount Royal به نام برایانا همیلتون و تیم او در Happiest Outside میزبانی می‌شود فیلم Into the Wild را روز جمعه 13 سپتامبر نمایش خواهند داد.

همیلتون با ارسال یک ایمیل به دیلی‌هایو گفت: کلگری دارای شبکه‌ای وسیع و جذاب از مسیرهای دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی است که بسیاری را تشویق می‌کند تا دوچرخه‌های خود را بردارند و برای شرکت در این رویداد تا Heritage Park رکاب بزنند.

هدف اصلی این برنامه جمع‌آوری پول لازم برای اجرای دو رویداد دیگر به نام‌های Allan Derbyshire Student Award و Two Wheel View در فضای باز است. 100 درصد پول دریافتی از رویداد پیش رو برای این دو برنامه هزینه خواهد شد.

این برنامه راس ساعت 6:30 دقیقه عصر آغاز خواهد شد. شرکت‌کنندگان این رویداد می‌توانند از تماشای غروب زیبای آفتاب لذت ببرند و از ساعت 8:45 دقیقه شب به تماشای این فیام سینمایی دیدنی بنشینند.

خوراکی‌های خوشمزه، نوشیدنی‌های گوارا و برنامه‌های تفریحی مهیجی نیز برای کسانی که زودتر به محل نمایش فیلم رسیده‌اند ترتیب داده شده است.

برگزارکنندگان این رویداد پیشبینی کرده‌اند که ممکن است در زمان نمایش فیلم هوا بارانی شود. به همین دلیل یک چادر بسیار بزرگ برای مواقع لازم برپا خواهد شد.

بلیت‌ شرکت در این رویداد دیدنی برای هر نفر 20 دلار است. این بلیت امکان ورود به محوطه Heritage Park را برای شما محیا می‌کند و همچنین دو برابر مبلغ پرداختی از طرف شما برای برنامه‌های آتی که در بالا ذکر شدند هزینه خواهد شد.

از شرکت‌کنندگان در این رویداد خواسته شده تا در صورت امکان با دوچرخه خود را به محل نمایش فیلم برسانند. این تصمیم برای آن گرفته شده تا علاوه بر انجام یک فعالیت بدنی، 3 دلار در هزینه پارکینگ نیز صرفه‌جویی کنند. البته اگر برخی به خاطر مسافت طولانی و یا هر دلیل دیگری با خودروی شخصی به این رویداد بیایید صمیمانه از شما استقبال می‌شود.

در وبسایت این رویداد گفته شده: هدف ما آن است تا علاوه بر داشتن یک شب بسیار شاد و جذاب این انگیزه را نیز در میان شهروندان کلگری ایجاد کنیم تا بیشتر به انجام فعالیت‌های بدنی و دوچرخه‌سواری در مسیرهای بسیار عالی و زیبای اطراف شهر بپردازند.

علاوه بر این مسئولان برگزاری از شرکت‌کنندگان خواسته‌اند برای زمان بازگشت به خانه چراغ‌قوه و نور کافی همراه خود داشته‌ باشند. علاوه بر این بهتر است لوازمی چون لباس و پتوی گرم، یک قفل مطمئن دوچرخه، پول کافی برای تهیه غذا، نوشیدنی‌ها و شرکت در مسابقات جانبی را نیز همراه خود ببرید.

بلیت‌های این رویداد جذاب هم‌اکنون از سابت EventBrite قابل تهیه هستند.

Cycle Cinema YYC 2019

تاریخ: جمعه 13 سپتامبر 2019

زمان: ورودی‌ها از ساعت 6:30 عصر باز می‌شوند، نمایش فیلم در ساعت 8:45 دقیقه شب آغاز می‌شود و تا ساعت 11:15 دقیقه ادامه پیدا می‌کند.

مکان: Heritage Park

بلیت‌: 20 دلار، می‌توانید از این‌جا خریداری کنید

اینستاگرام

منبع: Daily Hive