Thursday, April 25, 2024
16.5 C
Calgary

شرکت ساختمانی در ونکوور به مشتریانش، خودروی تسلا هدیه می‌دهد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اخیرا روندی در بین شرکت‌های ساخت و ساز شکل گرفته و آنها به خریداران مسکن در منطقهٔ مترو ونکوور، مُشوق‌هایی می‌دهند تا معامله‌ها جوش بخورد؛ از شراب رایگان گرفته تا هزینه‌های زندگیِ یک سال!

اما در این بین، یک شرکت ساختمانی در ونکوور با پیشنهاد جدیدش همه را کنار زده است.

Century Group تلاش‌های بازاریابی خودش را تقویت کرده تا تعدادی از خانه‌های ویلایی باقی مانده‌اش را بفروشد. این خانه‌ها در پروژه Viridian در جنوب Surrey قرار دارند و سازنده‌شان به خریدار هر خانه یک خودروی تسلا مدل 3 با قیمت ۵۵,۰۰۰ را هدیه می‌دهد.

این خودروی تسلا همراه با شارژر سریع به خریداران داده می‌شود و اگر شما هم قصد خرید خانه در این منطقه را دارید، بهتر است سریع بجنبید چرا که تعداد محدودی از این خانه‌ها باقی مانده است.

پیش فروش این خانه‌های ویلایی در مجموعهٔ Viridian، که هر یک بین ۲ تا ۴ اتاق خواب دارند، از ۲ سال قبل یعنی اکتبر ۲۰۱۷ شروع شده و قیمت هر کدام کمی بیشتر از ۱ میلیون دلار است. قرار است ۵۷ خانه در این مجموعهٔ مسکونی ساخته و به خریداران تحویل داده شود.

viridian-1024x531.jpg

این شرکت به خاطر رکود در بخش مسکن ونکوور مجبور به تقویت فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی خودش شده و این پیشنهاد خودرویی، به واقع جذاب است.

تمام خانه‌های ویلایی این مجموعه دارای ایستگاه شارژ برای خودروهای برقی خواهند بود.

آقای شان هاجینز، رییس Century Group می‌گوید: «ما با این پیشنهاد تشویقی وارد بازار مسکن پاییز خواهیم شد. خانه‌های Viridian تقریبا رو به اتمامند و ۸۰ درصد از آنها فروخته شده‌اند. هر خانه دارای طراحی خاص خودش است و فناوری‌های تسلا برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در آنها تعبیه شده است.»

پیشنهاد تشویقی «خانه + یک تسلا مدل ۳» از ۱۴ سپتامبر تا ۳۱ اکتبر در جریان خواهد بود، و اگر خانه‌ها تا آن موقع تمام نشوند تمدید خواهد شد.

شرکت‌های ساخت و ساز دارند تلاششان برای بهبود فروش واحدها را تقویت می‌کنند، و حالا رسما به اهدای خودروهای تسلا رسیده‌ایم. کسی چه می‌داند قدم بعدی چیست!

منبع: Daily Hive