Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

Shoppers Drug Mart نیز ارسال درب منزل خواهند داشت

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

داروخانه‌های زنجیره‌ای Drug Mart از ارائه خدمات ارسال سفارش خبر داده‌اند. پس چه سفارش داروی بدون نسخه داشته باشید یا چیپس پنیری، نیازی نیست از خانه خارج شوید.

براساس این بیانیه، سرویس جدید نتیجه‌ی همکاری داروخانه‌های Drug Mart و فروشگاه‌های Instacart است که این فروشگاه‌های آمریکایی در زمینه‌ی ارسال روزانه‌ی خرید‌های سوپرمارکتی فعالیت می‌کنند.

این سرویس در ۱۳ مکان کلگری ارائه می‌شود.

Matt Carr، معاون بخش خرید و فروش Drug مارت در بیانیه‌ای اعلام کرد «همکاری با Instacart به ما فرصت می‌دهد هر آنچه مشتریان ما چه در منزل و چه در فروشگاه نیاز دارند را تامین کنیم.»

برای استفاده از این سرویس، مشتریان می‌توانند از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن موبایلی Instacart اقدام به دریافت خدمات کرده و به راحتی با انتخاب شهر و فروشگاه، سفارش خود را ثبت کنند. سفارش‌ها توسط Instacart بسته‌بندی و ارسال می‌شوند و مشتریان می‌توانند سفارش خود را در سریع‌ترین حالت (حداکثر یکساعت) یا برنامه‌ریزی شده و در زمان دلخواه تحویل بگیرند.

سفارشات بالغ بر ۳۵ دلار، هزینه ارسال ۳٫۹۹ دلاری خواهند داشت و دارندگان کارت عضویت فروشگاه‌های Instacart بصورت نامحدود برای سفارش‌های بالای ۳۵ دلاری خود، ارسال رایگان دارند.

در خرید اول از Drug Mart یا Instacart می‌توانید با وارد کردن کد INSTADM10، از ۱۰ دلار تخفیف روی سفارش‌های بیشتر از ۳۵ دلار برخوردار شوید.

منبع: DailyHive