Thursday, March 28, 2024
-1.9 C
Calgary

مرکز سفارشات جدید آمازون در اونتاریو به ۸۰۰ نیروی تازه نیاز دارد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

آمازون که قرار است یک مرکز سفارشات عظیم در Scarborough بسازد، این هفته خبر از راه‌اندازی مرکزی دیگر در اونتاریو داد.

به گفتهٔ آمازونِ کانادا، از روز ۲۲ سپتامبر جدیدترین مرکز توزیع محصولات کمپانی در شهر Bolton در اونتاریو باز شده و برای آن ۸۰۰ نیروی جدید استخدام خواهد شد.

کارمندان این مرکز وظایفی چون جابه‌جایی، بسته‌بندی و ارسال محصولاتی نظیر کتاب، اسباب‌بازی، و وسایل الکترونیکی کوچکتر را انجام خواهند داد.

آنشومان کومار، مدیر این مرکز می‌گوید: «ما علاقمندیم بیش از ۸۰۰ فرصت شغلی جدید را با کمک این مرکز به مردم Bolton و محله‌های اطراف آن ارایه کنیم تا تقاضای رو به افزایش مشتریان خودمان و نیازهای این مرکز تازه تاسیس را برآورده کنیم.»

درآمد شروع به کار در آمازون ۱۵.۷۵ دلار است و کمپانی می‌گوید که برای همهٔ نیروهای جدید یک تشویق ۱,۵۰۰ دلاری هم در نظر خواهد گرفت.

ماه گذشته بود که این غول فناوری و خرده‌فروشی اعلام کرد که یک مرکز سفارشات غول‌آسا به مساحت ۹۳,۰۰۰ متر مربع را در Scarborough (تورنتو) خواهد ساخت که دوازدهمین مرکز سفارشات آمازون در کانادا و هفتمین در اونتاریو (در کنار مراکز عملیاتی در Brampton و Mississauga و Milton و Caledon و Ottawa) خواهد بود

در مجموع، آمازون در سرتاسر کانادا بیش از ۱۰,۰۰۰ نفر کارمند دارد که در دفاتر اداری، مراکز توسعه کسب‌و‌کار، و دیگر بخش‌های کمپانی کار می‌کنند.

منبع: Daily Hive