Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

رژه و نمایشگاه هالووین ونکوور، این ماه به شهر برمی‌گردد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

برگزار کنندگان مراسم رژه و نمایشگاه هالووین اعلام کردند این مراسم برای ششمین سال متوالی به شهر بازمی‌گردد.

Raymond He، مدیر انجمن جشنواره بین‌المللی هالووین ونکوور در بیانیه‌ای گفت «ما برای اجرای هنر‌ها و نمایش‌های عجیب برای جشن‌ هالووین دوستانه و خانوادگی، هیجان بسیار زیادی داریم.»

رژه‌ی هالووین در روز یکشنبه ۱۳ اکتبر ساعت ۱۱ در طی تعطیلات طولانی آخر هفته‌ی جشن شکرگذاری آغاز می‌شود.

مراسم از خیابان Granville آغاز می‌شود و پس از عبور از خیابان‌های Drake و Smithe به سمت مرکز شهر خواهد رفت.

تماشاچی‌های مراسم علاوه بر مواجهه با روح و هیولاهای ارتش پانصد و یکم جنگ ستارگان، ارواح BC، ابر قهرمان‌ها، با اجراهایی از افسانه‌های مختلف همچون رقص‌های سنتی Eire Born Irish، Brazilian Swag، انجمن هنرهای سنتی کره‌ای، ۲۰ گروه و ۱۰۰۰ اجرا کننده‌ی دیگر رژه نیز مواجه می‌شوند.

سپس در زمان نمایشگاه هالووین که از ۱۱ الی ۱۳ اکتبر خواهد بود، هنرمندان، مرکز شهر ونکوور را به یک سرزمین عجایب ۲٫۵ بعدی تبدیل می‌کنند که شامل یک اجرا در فضای باز در گالری Vancouver Art Gallery North Plaza و یک نمایشگاه داخلی در میدان  UBC Robson خواهد بود.

طراحان، تحولات لباس‌های خاص دست‌دوزشان را طی نمایشگاه بالماسکه به نمایش می‌گذارند و  اجرای امسال همراه با رقص دست جمعی انیمه‌ی Zeús LoveLive، گروه بازی‌های ویدیویی Runaway Four و missingNo، پرنسس رقاص Karen Flamenco، تیم کمدی The Fictionals و حدود ۲۰ برنامه‌ی دیگر خواهد بود.

این رویداد سالانه ۱۰۰،۰۰۰ تماشاگر دارد و بیش از ۲۰۰ نفر برای همکاری در برگزاری آن داوطلب می‌شوند. بر اساس گفته‌ی برگزار کنندگان مراسم، چشم‌انداز هنری این رویداد «پیشبرد هنرهای پیشرفته‌ی الهام گرفته از انیمیشن‌ها، بازی‌های ویدیویی و افسانه‌های فرهنگ‌های مختلف» است.

آن‌ها همچنین به شرکت کنندگان در مراسم اعلام کرده‌اند «در راستای برگزاری یک مراسم مناسب خانواده‌ها برای هالووین، با لباس‌های مبدل عاری از هرگونه اشاره‌ای به خشونت و خون می‌توانید حضور پیدا کنید.»

اطلاعات بیشتر در وب‌سایت این مراسم موجود است.

رژه و نمایشگاه هالووین ونکوور

زمان: ۱۱ الی ۱۳ اکتبر (رژه در روز ۱۱ اکتبر خواهد بود)

ساعت: رژه از ساعت ۱۱ شروع می‌شود

مکان: مرکز شهر ونکوور

منبع: DailyHive