Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

تخفیف 50 درصدی سرپرستی حیوانات در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سگ‌ها و گربه‌های کلگری، به‌شدت نیازمند یک خانه برای زندگی راحت هستند!

شهر کلگری در نظر دارد تا یک رویداد اجتماعی برای سرپرستی حیوانات خانگی، که در سراسر جهان با نام Adoptathon شناخته می‌شود، در این آخر هفته برگزار کند. در این رویداد، مردم می‌توانند این حیوانات دوست‌داشتنی را، با نصف قیمت معمول، به سرپرستی بگیرند.

این مراسم از جمعه 18 اکتبر تا یک‌شنبه 20 اکتبر برگزار می‌شود و گربه‌ها قیمتی 81.50 دلاری و سگ‌ها هم 108.50 دلاری خواهند داشت. همچنین یک مجوز یک‌ساله شهری، یک قلاده، یک کیسه غذا و یک کیسه پر از اسباب‌بازی هم به سرپرست‌ها داده خواهد شد.

هیچ جای نگرانی برای سلامتی این حیوانات خانگی هم وجود ندارد. تمامی سگ‌ها و گربه‌ها عقیم‌شده، واکسینه‌شده، دارای مجوز و بدون کرم و میکروب هستند. برای هر چه بهتر شدن شرایط، به شما یک بیمه شش هفته‌ای حیوانات خانگی و همچنین یک کپی از سوابق پزشکی آن‌ها داده می‌شود.

اگر حیوان خانگی دارید و نمی‌توانید مورد دیگری را به سرپرستی قبول کنید، باز هم می‌توانید با عقیم کردن حیوان‌تان از افزایش جمعیت آن‌ها جلوگیری کرده و به شرایط بهتر شهر کمک کنید.

کسانی هم که هنوز مردد هستند، می‌توانند با مراجعه به خدمات حیوانات در خیابان 2201 Portland SE از ساعت 10 صبح تا 5 بعدازظهر روز 18 اکتبر، یا 10 صبح تا 3 بعدازظهر روز 19 و 20 اکتبر، نگاهی به سگ و گربه‌های بامزه بیندازند تا تصمیم قطعی‌شان را بگیرند.

همچنین در این صفحه هم می‌توانید این حیوانات را ببینید.

منبع: Daily Hive