Tuesday, April 23, 2024
17.1 C
Calgary

شرکت‌های ساختمانیِ ونکوور برنده چند جایزه جهانیِ معماری IPA شدند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دو پروژه ساختمانی که توسط شرکت‌های محلی در ساحل شمالی بریتیش کلمبیا توسعه یافته‌اند، اوایل این ماه برندهٔ رقابت International Property Awards شده‌اند.

فاز دوم توسعهٔ پروژهٔ University Heights در منطقهٔ مسکونی اسکوامیش که توسط کمپانی Holborn Group اجرا و به دست معماران Frits de Vries طراحی شده، جوایز IPA در رشته‌های زیر را به دست آورده است:

  1. ۵ ستاره برای بهترین معماری خانه‌های مستقل
  2. ۵ ستاره برای بهترین طراحی داخلی خانه‌های شخصی
  3. ۵ ستاره برای بهترین طراحی داخلی خانه‌های مدل برای بازدید مشتریان
  4. و البته چندین جایزه دیگر برای طراحی آشپزخانه و حمام

holborn-university-heights-1.jpg

سبک معماری این خانه‌های جدید، مشابه خانه‌های معاصر در ساحل غربی است و به خوبی در مناظر کوهستانی و پیش زمینهٔ آسمان آبی منطقه می‌گنجد.

این پروژه در نزدیکی مقر دانشگاه Quest قرار گرفته که آن هم در بین نامزدهای جوایز منطقه‌ای قرار دارد که اواخر امسال برندگانش اعلام می‌شوند.

وقتی پروژهٔ University Heights تکمیل شود، این محله ۲۰۰ خانهٔ جدید تک‌خانوادگی، دوپلکس، و چند خانوادگی خواهد داشت.

اما در موردی دیگر پروژه Connaught در Edgemont Village را داریم که در جنوب ونکوور قرار گرفته و برندهٔ «جایزهٔ ۵ ستارهٔ معماری چند منظوره» شده است.

این پروژه که توسط Grosvenor Group اجرا و به دست معماران Rositch Hemphill طراحی شده، یک مجموعهٔ چهار طبقه است که ۸۲ خانه (هم از نوع مالکیت مشترک، و هم خانه‌های چند طبقه اختصاصی) را در خود جای داده و در طبقهٔ همکف آن نیز رستوران و فروشگاه وجود دارد.

connaught-edgemont-village-north-vancouver.jpg

IPA یک رقابت سالانهٔ معماری و طراحی خانگی با اعتبار بالا است و گروهی از متخصصینِ از بیش از ۸۰ صنعت بزرگ در آن داوری می‌کنند. این رقابت در مرحلهٔ اول منطقه‌ای است و برندگان این مرحله به مرحلهٔ بین‌المللی راه می‌یابند.

منبع: Daily Hive