Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

سالگرد یک سالگی کتابخانه مرکزی کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همیشه می‌گویند که عمر مثل برق و باد می‌گذرد…

انگار همین دیروز بود که کتابخانه مرکزی کلگری شروع به کار کرد و اکنون قرار است اولین تولد خود را در این آخر هفته جشن بگیرد، و نتیجه‌ی 365 روز فعالیت، کتاب‌ها، بازدیدکنندگان و معماری زیبایش را به نمایش بگذارد.

این یک سال، سال بسیاری خوبی برای کتابخانه بوده؛ تنها چند ماه پس از افتتاح این کتابخانه، نامش چندین بار در فهرست بهترین‌های نیویورک تایمز، بی‌بی‌سی و دیگر رسانه‌ها قرار گرفت.

برای تجلیل از این رویداد و همچنین تشکر از اعضا، هواداران و جامعه‌ی شهر کلگری، کتابخانه مرکزی چیزی شبیه به یک مهمانی را در شنبه‌ی پیش‌ رو برگزار خواهد کرد.

کسانی که قصد شرکت کردن دارند، به‌راحتی می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 4 بعدازظهر به کتابخانه بروند. البته هرچه زودتر بروید بهتر است، زیرا به 500 نفر اول جایزه‌ای هم تعلق می‌گیرد. همچنین شکلات داغ و قهوه‌ی رایگان هم توسط Lukes به بازدیدکنندگان داده خواهد شد. حتما زودتر بروید که به شما هم برسد!

ناهید ننشی، شهردار کلگری، که بیشتر مردم سخنرانی او را در روز افتتاحیه به یاد دارند، در ساعت 10:30 حضور پیدا می‌کند تا یک سخنرانی داشته باشد و داستان ویژه‌ای را تعریف کند. در ادامه، همان‌طور که کتابخانه عمومی کلگری توصیف کرده، قرار است یک رقص خودمانی و دورهمی از ظهر تا ساعت 12:30 انجام شود.

همچنین نوازندگان خیابانی و تاسیسات هنری هم در طول روز (البته تا ساعت 4 بعدازظهر)  نمایش داده خواهند شد، پس اگر نتوانستید صبح خودتان را به مراسم برسانید، حتما بعدازظهر سری به این کتابخانه بزنید و از این مراسم زیبا و دل‌انگیز لذت ببرید.

فهرست کامل رویدادها و اجراها را می‌توانید در این‌جا ببینید.

کی؟ شنبه، 2 نوامبر 2019

چه زمانی؟ از 9 صبح تا 4 بعدازظهر

کجا؟ کتابخانه مرکزی کلگری – 800 3 Street SE

هزینه ورودی؟ رایگان!

منبع: Daily Hive