Saturday, April 20, 2024
0.7 C
Calgary

یک زمستان به‌یادماندنی را در فستیوال یخ دریاچه لوئیز آلبرتا رقم بزنید!

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دریاچه لوئیز در آلبرتا، با مناظر دیدنی کوهستان‌ها و آب فیروزه‌ای‌رنگش، در هر زمان از سال مکانی زیبا و نفس‌گیر به شمار می‌رود. هر سال زمستان، دریاچه لوئیز با جشنواره‌ی یخ خود، جادو و زیبایی فراوانی را به ارمغان می‌آورد و شما با قدم گذاشتن در آن احساس می‌کنید در یک سرزمین عجایب زمستانی واقعی هستید.

فستیوال Ice Magic دریاچه لوئیز، فرصتی برای دیدن مجسمه‌های یخی جادویی به همراه قلعه‌های بزرگی که می‌توانید در آن‌ها به گشت‌وگذار بپردازید، خواهد بود. علاوه بر این، چندین شاهکار یخی دیگر هم وجود دارند که توسط مجسمه‌سازان ماهر ساخته شده‌اند و شما حتی می‌توانید ساخت آن‌ها توسط یخ و اره‌برقی را تماشا کنید.

در این جشنواره خواهید دید که قطعه‌های ساده‌ی یخ چگونه به یک اژدها، قلعه‌ای زیبا، و دیگر موارد جادویی تبدیل می‌شوند. همچنین یک بار و نوشیدنی‌فروشی، که کاملا توسط یخ ساخته شده، هم وجود دارد و می‌توانید از آن نوشیدنی بخرید.

اگر برنامه‌ی یک قرار عاشقانه را ریخته‌اید و یا در نزدیکی کلگری حضور داشتید، حتما دیدن فستیوال یخ دریاچه لوئیز را در لیست کارهای زمستانه خود قرار دهید. در حالی که در شهر بنف هستید، می‌توانید تمام مکان‌هایی را که توریست‌ها ازشان خبری ندارند، ببینید و از آن‌ها لذت ببرید.

این جشنواره هر سال یک تم و موضوع جدید دارد که هنرمندان باید روی آن‌ کار کنند. بااین‌که تم امسال هنوز مشخص نشده، اما می‌توان حدس زد که مثل سال گذشته فوق‌العاده خواهد بود. تازه بهترین مورد درباره‌ی این فستیوال این است که با توجه به روزی‌ که از آن دیدن می‌کنید، ممکن است نیازی به پرداخت هزینه نداشته باشید!

https://www.instagram.com/p/Bs-4R9AHW8t/?utm_source=ig_embed

https://www.instagram.com/p/BtZUErUHoo5/?utm_source=ig_embed

هوا که تاریک می‌شود، مجسمه‌ها با روشن کردن شب، نمایی تازه به خود می‌گیرند. ترکیب نورپردازی هتل Chateau Laurier و مجسمه‌ها، تصاویر فوق‌العاده دیدنی‌ای را ایجاد می‌کند که یکی از باورنکردنی‌ترین دیدنی‌های آلبرتا محسوب می‌شوند.

https://www.instagram.com/p/Btzjk0QFp_7/

https://www.instagram.com/p/BtCeA6AA_03/?utm_source=ig_embed

هزینه ورودی عمومی 13 دلار است، اما بسته به زمان حضور شما ممکن است بتوانید رایگان دیدن کنید. اگر ترسی از خرج کردن نداشتید و خواستید چندین روز را در جشنواره بمانید، می‌توانید در هتل Chateau Laurier یک اتاق رزرو کنید که در این‌صورت هزینه‌ی جشنواره هم روی پذیرش هتل اعمال خواهد شد.

https://www.instagram.com/p/BP3rgomgiz9/

https://www.instagram.com/p/BBeFcWBlxMa/

Ice Magic Festival

هزینه: 13 دلار

کی؟ از 15 تا 26 ژانویه 2020

کجا؟ آلبرتا، دریاچه لوئیز

چرا باید بروید؟ می‌توانید از نحوه‌ی ساخت مجسمه‌های یخی دیدن کنید و در دریاچه‌ی زیبای لوئیز و قلعه‌های یخی بزرگ به گشت‌وگذار بپردازید.

وب‌سایت

منبع: Narcity