Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

۲۵ دورهٔ کارآموزی دانشجویی با بالاترین درآمد در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شاید هنوز تحصیل‌تان در دانشگاه تمام نشده باشد، اما حتما به این فکر می‌کنید که چه فرصت‌هایی برای کارآموزی در دنیای واقعی وجود دارند و به ارسال درخواست برای آنها نظر دارید تا مسیر آینده خود را هر چه سریع‌تر بسازید.

OneClass یک سرویس آنلاین آموزشی است که مطالب درسی را در اختیار دانشجوها قرار می‌دهد تا نمره‌های بهتری کسب کنند.

گردانندگان OneClass با استفاده از داده‌های کمپانی Glassdoor فهرستی از کمپانی‌های کانادایی تهیه کرده‌اند که دوره‌های کارآموزی (Internship) نیز جزو فرصت‌های شغلی آنها است.

آنها با بررسی داده‌ها، ۲۵ شرکتی را فهرست کرده‌اند که بالاترین حقوق را به کارآموزها می‌دهند، و در کنار آن، رتبه‌بندی شرکت‌ها در Glassdoor، محبوبیت مدیرعامل آنها، و رضایت کارمندان فعلی از محیط کار را هم در فهرست خود آورده‌اند.

در جدول زیر رتبه‌بندی این شرکت‌ها بر اساس حقوق پرداختی به کارآموزها را می‌بینید:

 

وبسایت OneClass علاوه بر ساختن این فهرست ۲۵ تایی داده‌های به دست آمده از کارآموزهای سابق شرکت‌ها را هم در قالب «مزایا» و «معایب» گردآوری کرده که می‌توانید آنها را در این لینک مطالعه کنید.

در این فایل مواردی مثل فرهنگ محیط کار، حجم وظایف، حمایت همکاران، فرصت‌های یادگیری، و چالش‌های استخدام بعد از پایان کارآموزی را مطالعه می‌کنید.

در بین دانشجویان، کمپانی Demonware با دریافت نمره ۱۰۰٪ در تمام زمینه‌ها رتبه A را دریافت کرده، از جمله «مزایای» این شرکت کارمندان پرتلاش و مهربان، وظایف جالب و فرصت عالی برای یادگیری، و فرصت‌های پیشرفت هستند. اما «معایب» این شرکت قابل بحثند، از جمله «حجم زیاد» کارهایی که باید انجام شوند و «رفتار بیش از حد دوستانهٔ کارمندان» که شناسایی نقاط ضعف شرکت را سخت می‌کند.

شرکت‌های Shell Canada و Shopify هم به دنبال Demonware قرار گرفته‌اند.

OneClass می‌گوید که دانشجوهای علاقمند به کارآموزی در شرکت‌ها، حتما باید در کنار میزان درآمد به مواردی مثل معایب و مزایا نیز توجه کنند تا «تصویر کاملی» به دست بیاورند و تصمیم درستی برای آینده‌شان بگیرند.

منبع: Daily Hive