Friday, April 19, 2024
3.8 C
Calgary

واکنش امریکایی‌ها به فروش انحصاری «لَتهٔ زنجبیلی» استارباکس در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

استارباکس نوشیدنی‌های جدیدش برای تعطیلات سال نوی میلادی را معرفی و از پنج‌شنبه ۷ نوامبر فروش آنها را شروع کرده است. اما در حالی که بیشتر مردم به طراحی لیوان‌های ویژهٔ کریسمس توجه می‌کنند و می‌خواهند طعم‌های جدید را بچشند، یک مورد خیلی توی ذوق امریکایی‌ها زده است.

استارباکس امسال نوشیدنی «لَته زنجبیلی» (Gingerbread Latte) را فقط در منوی خود برای کانادا قرار داده است و در ایالات متحده خبری از آن نیست (در آن سوی آتلانتیک هم فقط بریتانیا آن را دارد). نه فقط این، بلکه این لَته یک تاپینگ بسیار زیبای جدید هم دارد که باعث شده کاربران توییتر در امریکا، حسابی به آن رشک بورزند.

در منوی استارباکس برای کانادا شاهد بازگشت نوشیدنی‌های کلاسیک دیگری هم هستیم:

  • Chestnut Praline Latte
  • Peppermint Mocha
  • Eggnog Latte
  • Caramel Brûlé Latte

دلیل حذف لَته زنجبیلی از منوی ایالات متحده معلوم نیست، فقط می‌شود گفت که ظاهر جدید آن با رُویهٔ خامهٔ زده شده و کَف‌دار، امریکایی‌ها را به حسادت انداخته است. بعد از معرفی طعم‌های کریسمس طول چندانی نکشید که آنها در توییتر انتقادشان را به اطلاع استارباکس برسانند:

بعضی‌ها گیج شده‌اند و نمی‌دانند چه فرقی بین امریکا و کانادا هست که دومی لَته زنجبیلی را برای کریسمس دریافت می‌کند و اولی نه.

برخی دیگر رو به GIF آورده‌اند تا ناراحتی خودشان را نشان دهند.

برخی دیگر اساسا دوست ندارند این اتفاق تلخ را باور کنند و می‌گویند که برای خریدن لَته زنجبیلی به کانادا خواهند رفت. ما به آنها خوشامد می‌گوییم.

منبع: Narcity