Friday, March 29, 2024
-6.9 C
Calgary

برترین شرکت‌های تکنولوژی کانادا از نظر سرعت رشد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

به تازگی Deloitte لیست 50 شرکت تکنولوژی کانادا که سریع‌ترین سرعت رشد را دارند منتشر کرده است. همین امر سبب شده تا توجهات به شرکت‌های برتر این حوزه در کانادا بیشتر جلب شود.

این لیست برای اولین بار 22 سال پیش و با نگاهی به روند رشد و تغییر بخش تکنولوژی کانادا و تعهد به نوآوری و رهبری در این حوزه، ‎منتشر شد. این شرکت‌ها طیف وسیعی از صنایع گوناگون در صنعت تکنولوژی را در بر می‌گیرند که در زمینه سخت‌افزار، نرم‌افزار، ارتباطات از راه دور، رسانه‌های دیجیتال و فناوری‌های جدیدی مانند تکنولوژی پاک فعالیت می‌کنند. این حوزه‌ها بین سال‌های 2015 تا 2018 رشد درآمدی سریعی داشته‌اند.

میانگین رشد 50 شرکت برتر امسال‌ در سه سال گذشته 1.689 درصد بوده است.

اکثر شرکت‌های لیست امسال در اونتاریو قرار دارند (27 شرکت). پس از آن نیز بریتیش‌کلمبیا (10 شرکت)، کبک (7 شرکت)، Prairie Region (4 شرکت)، National Capital Region (1 شرکت) و Atlantic Region (1 شرکت) حضور دارند.

سه شرکت بالای لیست در منطقه Kitchenet-Waterloo اونتاریو فعالیت می‌کنند. ApplyBoard که یک بستر SaaS-enabled است برای کمک به دانشجویان بین‌المللی طراحی شده و امسال توانسته در جایگاه اول لیست جای گیرد. رشد سه‌ساله این شرکت رقم قابل‌توجه 12.525 درصدی را نشان می‌دهد.

جایگاه دوم با نرخ رشد سه‌ساله 10.246 درصد به Intellijoint Surgical تعلق دارد. این شرکت مجموعه‌ای از ابزارهای هوشمند را که برای بالا بردن دقت جراحی ارتوپدی مفید هستند، در اختیار شما قرار می‌دهد. در رتبه سوم نیز Auvik Networks قرار دارد که یک شبکه مانیتورینگ مبتنی بر حافظه ابری و نرم‌افزار مدیریتی است که تامین‌کنندگان خدمات مدیریت‌شده IT از آن بهره می‌برند.

اریکا پریتوریوس که شریک و رهبر ملی این لیست در Deloitte Canada است می‌گوید: 50 برنده امسال باید بخاطر تاثیر مثبتی که بر روی این صنعت داشته‌اند به خودشان افتخار کنند. آن‌ها به ما ثابت کرده‌اند که نوآوری و انطباق‌پذیری فاکتورهایی کلیدی برای حفظ رقابت‌پذیری و همینطور رونق در دوران پیش رو هستند. لیست ما به شرکت‌ها کمک می‌کند تا استعدادهای محلی و بین‌المللی را به سمت خود جذب کرده و تنور داغ نوآوری و رشد را گرم‌تر از پیش کنند.

برای آن‌که شرکت‌ها در این لیست قرار گیرند باید حداقل چهار سال از شروع فعالیت آن‌ها گذشته باشد، حداقل 5 میلیون دلار درآمد داشته باشند، دفتر مرکزی آن‌ها در کانادا واقع باشد، به طور اختصاصی در زمینه تکنولوژی فعالیت کنند، در کانادا اقدام به انجام پروژه‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای کنند و حداقل 5 درصد از درآمد خالص خودشان را در بخش R&D هزینه نمایند.

در این‌جا می‌توان لیست کامل 50 شرکت را مشاهد کرد:

منبع: Daily Hive