Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

lululemon ونکوور پیش از آغاز تعطیلات 100 کارمند جدید استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

اگر به سلامت و آمادگی جسمانی خود اهمیت زیادی می‌دهید احتمالا به زودی یک فرصت شغلی عالی برای شما محیا خواهد شد. شرکت lululemon که برترین تولیدکننده لباس ورزشی در کانادا است بزودی قصد استخدام نیروی کار دارد. خبر خوب دیگر آن است که استخدام‌شدگان از تعطیلات فصلی آینده در Geust Education Centre (GEC) مشغول به کار می‌شوند.

در lululemon رشد و توسعه دو رکن اصلی شرکت بحساب می‌آیند. از اینرو استخدام در این شغل می‌تواند آینده کاری شما را به کلی تغییر دهد. شما می‌توانید با شرکت در برنامه ویژه GEC در روز سه‌شنبه 19 نوامبر درباره فرایند جذب و همینطور سایر نفراتی که قصد استخدام در lululemon را دارند اطلاعات بیشتری کسب کنید. این برنامه در مرکز پشتیبانی فروشگاه‌های lululemon در مرکز شهر برگزار خواهد شد  و همراه آن بخش یوگا و meditation نیز برنامه‌ریزی شده است.

اما پیش از آن‌که برای استخدام در این شغل تصمیم قطعی بگیرید بهتر است نکاتی مهم درباره وظایف خود در آینده را بدانید.

در lululemon بخش GEC ارتباط بین تمام عناصر و قسمت‌های شرکت را میسر می‌کند. به عنوان یک کارمند شما باید مهارت صحبت با مهمانان از راه چت آنلاین، تلفن و ایمیل را داشته باشید. علاوه بر این باید نظرات و پاسخ‌های دریافتی درباره مسائل گوناگونی که در شرکت lululemon می‌گذرند را دریافت و ثبت کنید.

به طور کلی این شغل شامل کار کردن در محیطی با تغییرات سریع همراه با تیم، تعیین کردن اهداف، پرداختن به مسائل حوزه سلامت و تناسب اندام، حضور در فضای اجتماعی و همینطور دنبال کردن اهداف شخصی روزانه خواهد بود.

ساعات کاری GEC در روزهای هفته در بازه 6 صبح تا 9 شب PST خواهد بود و در آخرهفته نیز این بازه کمتر شده و به 7 صبح تا 6 عصر PST تنزل می‌یابد. بعلاوه شما قبل و بعد از ساعت کاری و همینطور در زمان صرف ناهار می‌توانید به باشگاه داخل شرکت بروید و برنامه‌های ورزشی خود برای #thesweatlife را انجام دهید.

چطور درخواست خود را ارسال کنیم؟

علاقه‌مندان می‎‌توانند در تاریخ 19 نوامبر به یکی از دفاتر مرکزی شرکت مراجعه کنند تا با فضای کاری lululemon از نزدیک آشنا گردند. رویداد استخدام با برنامه یوگا و meditation آغاز می‌شود و پس از آن اطلاعات لازم از سوی تیم استعدادیابی در اختیاز حاضرین قرار خواهد گرفت.

بیش از 100 جایگاه شغلی تمام‌وقت، پاره‌وقت و فصلی در این شرکت وجود دارد که شما این شانس را دارید در یکی از آن‌ها استخدام شوید. شرکت lululemon به دنبال کارمندان انگلیسی زبان و همینطور مسلط به هر دو زبان انگلیسی و فرانسوی است. حتما پیش از حضور در این مراسم مطمئن شوید که رزومه و RSVP موجود در سایت Eventbrite را همراه خود دارید.

اگر احیانا قادر به شرکت در این مراسم نیستید نیز نگران نباشید. شما همچنان می‌توانید درخواست خود را به صورت آنلاین به شرکت ارسال نمایید.

رویداد استخدامی مرکز آموزشی lululemon Guest

تاریخ: پنجشنبه 19 نوامبر

زمان: 13:30 تا 15:00

مکان: lululemon Guest Education Centre, 1380 Burrard Street, Vancouver

قیمت: رایگان – RSVP via Eventbrite

منبع: ِDaily Hive