Tuesday, March 19, 2024
2.8 C
Calgary

نورپردازی ساختمان تاریخی Gastown به مناسبت کریسمس

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

این روزها اگر در مرکز شهر ونکوور مخصوصا محله Gastown قدم بزنید حال و هوای کریسمس کاملا حس می‌شود و همزمان نمای ساختمان‌های Gastown نیز یکی پس از دیگری با نورپردازی‌های رنگارنگ تزیین می‌گردند.

در یکی از بهترین این پروژه‌ها انجمن بهبود و توسعه تجارت Gastown (GBIA) با همکاری مدرسه فیلم ونکوور (VFS) اقدام به نورپردازی ساختمان Leckie کرده‌اند که با اجرای موسیقی نیز همراه است. این برنامه در قالب جشن‌های Not-So-Silent Night در محله Gastown اجرا می‌شود.

ساختمان تاریخی Leckie در ضلع جنوب‌شرقی تقاطع خیابان‌های Cambie و Water به آدرس 220 Cambie Street واقع شده است. ساعت بخار Gastown تیز درست در کنار این ساختمان جای دارد.

در این پروژه از ساعت 5 تا 8 عصر هر 30 دقیقه یک انیمیشن دیدنی بر روی نمای ساختمان اجرا می‌شود که ارتفاع و عرض آن به ترتیب 120 و 60 است. بازدیدکنندگان در برخی از روزهای هفته‌های پیش رو باید منتظر اجراهای دیدنی بر روی نمای Leckie باشند که زمان آغازشان با ساعت بخار مجاور ساختمان هماهنگ است.

به گفته GBIA این پروژه که برای تعطیلات سال نو برنامه‌ریزی شده قصد دارد در قالب انیمیشن الف‌‌ها و دیگر شخصیت‌های تخیلی و کارتونی که مشغول تزیین خیابان‌های Gastown بوده‌اند را بر روی این ساختمان تاریخی نمایش دهد. این نمایش دو دقیقه به طول می‌انجامد و پس از آن به مدت 28 دقیقه تکرار خواهد شد.

این انیمیشن توسط فارغ‌التحصیلان دوره‌های Classical Animation مدرسه فیلم Vancouver تهیه شده است.

علاوه بر اجرای انیمیشن تعدادی برنامه‌ جانبی نیز در این شب‌ها پیشبینی شده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به اجراهای سرگرم‌کننده گروه‌های هنری مختلف اشاره کرد. تمام درآمدهای حاصل از این اجراها نیز در نهایت به خیریه‌های تعیین شده توسط خود گروه‌ها تعلق خواهد گرفت.

اجرای برنامه کریسمس Not-So-Silent Night 2019

زمان اجرا: از ساعت 5 تا 8 عصر در تاریخ‌های 12، 13، 19 و 20 دسامبر، هر 30 دقیقه و راس ساعت نمایش داده شده بر روی ساعت بخار Gastown انیمیشن‌هایی نمایش داده می‌شوند.

مکان: ساختمان Leckie، 220 Cambie Street, Vancouver (Intersection of Cambie street and Water Street)

هزینه: رایگان

منبع: Daily Hive