Friday, April 19, 2024
1.4 C
Calgary

برنده لاتاری ۵۰ میلیون دلاری در کلگری پس از دو ماه جلو آمد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مردی از ساکنین کلگری در حالی که برندهٔ ۵۰ میلیون دلار شده بود، بلیت لاتاری‌اش را چندین هفته در طاقچهٔ اتاقش رها کرده بود. آن هم نه هر بلیتی، بلکه یک بلیت برندهٔ جک‌پات را!

آقای جاشوا کِینز برندهٔ قرعه‌کشی Lotto Max در ۳۰ آگوست است، اما به دلیل مشغله دیر متوجه این موضوع شده است. او بالاخره بعد از ۲ ماه که هیچ برنده‌ای برای این قرعه‌کشی پا پیش نگذاشته بود، فهمید که برنده است و برای دریافت جایزه‌اش جلو آمد.

طبق بیانیه‌ای که WCLC منتشر کرده آقای کینز ابتدا این بلیت را در کیفش نگه می‌داشته و بعد آن را در طاقچه اتاقش گذاشته بود، و بالاخره در ماه نوامبر تصمیم گرفت که اعداد روی بلیت را چک کند.

به نقل از او در این بیانیه می‌خوانیم: «شنیده بودم که هنوز کسی برای دریافت جک‌پات ۵۰ میلیون دلاری در کلگری جلو نیامده، و می‌دانستم که چند تا بلیت دارم ولی آنقدر سرم شلوغ بود که وقت نمی‌شد آنها را بررسی کنم.»

حتی بعد از خواندن اعداد و تطبیق آنها با اپلیکیشن WCLC Lottery Manager آقای کینز هنوز نمی‌توانست باور کند که بخت با او یار شده است.

«با خودم گفتم “دارم درست می‌بینم؟” وقتی بلیت را به چند نفر نشان دادم، کم کم همه چیز رنگ واقعیت گرفت.»

اعداد بلیت برندهٔ آقای کینز به ترتیب عبارتند از  ۵، ۹، ۳۳، ۳۶، ۳۹، ۴۱ و ۴۴. او بلیتش را از 7Eleven در Ranchview Drive NW خریده بود.

این مرد جوان می‌خواهد مدتی وقت بگذارد و برنامه‌ای برای آینده خودش طراحی کند و فقط بعد از آن، تصمیم‌های جدی برای این پول خواهد گرفت.

منبع: Daily Hive