Saturday, April 20, 2024
-3.2 C
Calgary

راهنمای تمام تخفیف‌های Boxing Day در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کریسمس نزدیک است، دیگر نیازی نیست سراسیمه به دنبال هدایای زیر درخت کریسمس بگردید، چراکه یک روز خاص دارد از راه می‌رسد.

روز Boxing Day اکنون سومین روز مشهور (بعد از Black Friday و Cyber Monday) برای خریدهای ارزان است.

و اگر از ما می‌پرسید، این یک فرصت عالی برای خریدهای خوش‌قیمت برای خودتان است زیرا بزرگترین برندهای کانادا در روز ۲۶ دسامبر تخفیف‌ها و حراج‌های عالی دارند.

تنوع Boxing Day ممکن است غافلگیرکننده باشد، اما ما اینجا فرصت‌های خرید را آورده‌ایم تا شما بتوانید بدون دردسر و با تمرکزِ بهتر خرید کنید.

این شما و این بهترین فرصت‌های خرید در Boxing Day.

وسایل الکترونیکی:

Vitamix: می‌توانید از ۲۶ تا ۲۸ دسامبر یک دستگاه سری Explorian که توسط سازنده اصلی نوسازی و رفع عیب شده را فقط با ۲۴۹ دلار بخرید.

Nespresso: از تخفیف ۱۰ درصدی روی همه قهوه‌ها (حداقل خرید ندارد) و تخفیف ۱۵ درصدی روی همهٔ قهوه‌ها (با خرید حداقل ۱۵۰ کپسول Vertuo یا Original) برخوردار شوید. این تخفیف از ۲۳ تا ۲۵ دسامبر در وبسایت نسپرسو و نسپرسو کلاب ارایه می‌شود.

Sodastream: می‌توانید یک دستگاه سازندهٔ آب گازدار (به هر رنگی) بخرید و در کنارش یک طعم لیموناد دریافت کنید، همه‌اش با ۱۰۹.۹۹ دلار در باکسینگ دِی.

PlayStation: گیمرها به دنبال تخفیف‌های بزرگند، و در اینجا ناامید نمی‌شوند:

  • PlayStation PS4 Bundle: شروع از ۲۹۹.۹۹ دلار
  • NHL 20 PS4 Pro Bundle: شروع از ۳۶۹.۹۹ دلار
  • بازی‌های برگزیده PS4:
    • Death Stranding از ۴۹.۹۹ دلار
    • Marvel’s Spider-Man Game of the Year Edition از ۲۹.۹۹ دلار
    • Days Gone از ۲۹.۹۹ دلار

Best Buy: در باکسینگ دِی فروشگاه‌های بست‌بای در سرتاسر کشور درهای خود را ۶ صبح باز می‌کنند (بعضی شعبه‌ها استثنا هستند) و مردم صف کشیده برای استفاده از تخفیف‌ها وارد خواهند شد. از جمله تخفیف‌های خوبی که داریم، اینها هستند:

خرده‌فروشی:

Indigo: تخفیف‌هایی روی کتاب‌ها، اسباب‌بازی‌ها، وسایل الکترونیکی، مُد، و چیزهای دیگر در فروشگاه‌های Indigo و Chapters و Coles، و البته فروشگاه‌های آنلاینشان.

Aldo: این کمپانی کفش کانادایی سال را با تخفیف ۵۰ درصدی روی قیمت‌های اوریجینال اکثر محصولات و تخفیف ۲۰ درصدی روی بقیه محصولات به پایان می‌رساند، این تخفیف‌ها تا ۲۹ دسامبر برقرارند.

Adidas: هفتهٔ تخفیف در آدیداس شروع شد. با استفاده از کد HOLIDAY تا ۴۰ درصد روی محصولات منتخب تخفیف بگیرید و تخفیف ۵۰ درصدی روی اقلام حراجی هم هست. این فرصت تا ۳۱ دسامبر برقرار است.

Article: می‌توانید با تخفیف ۲۰ درصدی وسایل خانگی و مبلمان خیلی خوبی را بخرید که در شروع سال نو به خانه‌تان نمایی تازه می‌دهند. این فرصت از ۲۶ تا ۳۱ دسامبر هست.

Tissot: مشتریانی که تا آخر سال ۴۵۰ دلار یا بیشتر در فروشگاه آنلاین این برند خرج کنند، با کد XMAS یک کیت تمیزکاری رایگان دریافت می‌کنند.

Encircled: این برند کانادایی که تولیدکننده لباس است، با تخفیف آخر سالش به شما امکان می‌دهد که کمد لباس‌تان را با محصولات دوست‌دار محیط زیست پر کنید و همزمان به کمک درختان جنگل‌های آمازون هم بیایید. (به ازای هر ۲۵۰ دلاری که خرج کنید، یک درخت در آمازون کاشته می‌شود تا ریه‌های زمین را زنده نگه دارد.)

تخفیف‌های این برند عبارتند از:

  • ۳۵ دلار تخفیف برای خرید بالاتر از ۲۵۰ دلاری (از کد SPROUT35 استفاده کنید)
  • ۸۵ دلار تخفیف برای خرید بالاتر از ۵۰۰ دلاری (از کد SPROUT85 استفاده کنید)
  • ۱۵۰ دلار تخفیف برای خرید بالاتر از ۷۵۰ دلاری (از کد SPROUT150 استفاده کنید)

Consonant Skincare: از تخفیف ۲۵ درصدی برای محصولات بدن و حمام استفاده کنید، که شامل دئودورانت‌ها، شامپوها، و نرم‌کننده‌های محبوب این برند می‌شوند. این تخفیف‌ها به صورت آنلاین و حضوری ارایه می‌شوند.

Vallier: از تخفیف‌های ۳۰ درصدی در وبسایت این برند استفاده کنید. ۲۵ تا ۳۰ دسامبر.

Smash + Tess: فقط در باکسینگ دِی می‌توانید از تخفیف‌های ۵۰ درصدی این برند پوشاک استفاده کنید.

Altitude Sports: در باکسینگ دِی از تخفیف‌هایی تا ۴۰ درصد روی ده‌ها برند معروف مثل The North Face و Sorel و Patagonia و Burton و Levis و غیره استفاده کنید.

Laline: این برند هم از حالا تا باکسینگ دِی تخفیف‌های ۴۰ درصدی دارد.

Endy: باکسینگ ویکِ این برند از حالا تا ۵ ژانویه برقرار است، می‌توانید ۱۰ درصد تخفیف روی محصولات سایت دریافت کنید. از جمله روی تشک‌های تولید کانادا و وسایل مرتبط با خواب مثل روانداز، بالشت، پتو و غیره.

Ten Thousand Villages: چشم مصرف‌کننده‌ها به دنبال چند تخفیف حضوری و آنلاین خوب است:

  • ۲۶ دسامبر تا ۵ ژانویه: تخفیف ۵۰ درصدی روی دکور سال نو
  • ۲۶ دسامبر: تخفیف ۲۵ درصدی روی کل خریدتان (برخی اقلام مستثنی هستند)

Tilley: تخفیف ۱۰ درصدی روی قیمت عادی کلاه‌ها، به علاوهٔ ۲۰ درصد تخفیف خرید از ۲۳ تا ۲۹ دسامبر.

by CHLOE: با خرید در باکسینگ دِی می‌توانید کوکیِ دارچین اسپرسو دریافت کنید. البته میهمان‌ها باید موقع تسویه حساب عبارت bychloecookiegiveaway را نقل قول کنند.

Sephora: در باکسینگ دِی علاقمندان محصولات زیبایی بالاخره می‌توانند Mario x Sephora brush sets را در فروشگاه آنلاین، یا حضوری یا در اپلیکیشن Sephora بخرند.

Daniel Wellington: از حالا تا ۷ ژانویه از تخفیف ۲۰ درصدی موقع خرید دو یا چند محصول برخوردار شوید.

GUESS & MARCIANO: در باکسینگ دِی مشتری‌ها از تخفیف ۴۰ درصدی روی محصولات Guess و تخفیف ۳۰ درصدی برای محصولات Marciano برخوردار می‌شوند.

We Are Knitters: اگر در این زمستان دنبال یک کار ذوقی (Hobby) هستید، این برند در باکسینگ دِی تخفیف ۳۰ درصدی روی همه محصولاتش ارایه می‌کند.

Fjällräven: در ۲۶ دسامبر، این برند ۲۲۵ بلیت خانوادگیِ Discovery Pass به ۲۵ تا ۵۰ میهمانی که اولین خرید را در هر یک از فروشگاه‌های کانادایی‌اش انجام دهند، تقدیم خواهد کرد. ارزش Discovery Pass دقیقا ۱۱۶ دلار است و برای ۱۲ ماه دارنده‌اش به مکان‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی در ۸۰ پارک ملیِ سرتاسر کانادا دسترسی نامحدود خواهد داشت.

علاوه بر این، ۲۰ درصد تخفیف روی همهٔ خریدها (غیر از محصولات Kånken) در فروشگاه حضوری و آنلاین از ۲۶ تا ۳۰ دسامبر ارایه می‌شود.

Sport Chek: مشتری‌ها می‌توانند از این تخفیف‌ها برخوردار شوند:

  • ٪۳۰ تخفیف روی ویتامین‌ها و پروتئین‌ها
  • ٪۷۰ تخفیف روی پتوی Pur Serenity
  • تا ۷۰ دلار تخفیف روی مچ‌بندها و ساعت‌های هوشمند Fitbit
  • تا ۵۰٪ تخفیف روی تجهیزات ورزشی برای اسکی و اسکیت
  • ٪۴۰ تخفیف روی ژاکت‌ها، لباس‌ها و پاپوش‌های زنانه و مردانه برند Woods
  • ٪۳۰ تخفیف روی لباس‌های زنانه، مردانه و بچگانه و تجهیزات آدیداس
  • ٪۳۰ تخفیف روی کلاه Fanwear با آرم تیم محبوبتان در NHL
  • ۶۰ دلار تخفیف روی دوربین GoPro Hero8 Black
  • ٪۳۰ تخفیف روی محصولات صوتی برند Beats

سفر:

Contiki: تخفیف‌هایی تا ۲۵٪ برای سفرهای جذاب به دور دنیا از جمله به اروپا، آسیا، استرالیا، و نیوزیلند؛ و البته ایالات متحده امریکا و کانادا، آفریقا و امریکای لاتین. این تخفیف‌ها از ۲۶ دسامبر تا ۶ ژانویه ۲۰۲۰ برقرارند.

Busabout: این برند که فرصت سفرهایی ماجراجویانه را برای مشتریانش فراهم می‌کند، تخفیفی ۲۰ درصدی در این فرصت روی پیشخوان گذاشته تا بتوانید به اروپا و ایالات متحده بروید، و توصیه می‌کنیم برنامهٔ Hop-on Hop-off را هم برای سفر در اروپا مطالعه کنید. این تخفیف از ۲۶ دسامبر تا ۶ ژانویه ۲۰۲۰ برقرار است.

علاوه بر اینها، از ۲۴ تا ۲۸ دسامبر، برای ۴ روز تقریبا همهٔ محصولات در فروشگاه‌های فیزیکی Sport Chek دارای ۲۰ درصد تخفیفند. و از ۲۴ دسامبر تا ۱ ژانویه هم تخفیف‌های ۷۰ درصدی روی محصولات دیگر داده می‌شود.

منبع: Daily Hive