Friday, April 19, 2024
-5.2 C
Calgary

ده مقصد گردشگری زمستانی با مناظر شکوهمند در کانادا

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

زمستان در کانادا خیلی جادویی است و فرقی ندارد که در این فصل کجای کشور هستید، هر منطقه‌ای زیبایی‌های زمستانی خودش را به رخ می‌کشد.

اگر عاشق گردش در این طبیعت زیبا هستید، شاید بهتر باشد که امسال تجربه‌های جدیدی را برای خودتان رقم بزنید. خوشبختانه ما هوای شما را داریم و در اینجا ۱۰ تجربهٔ زمستانی عالی در مناطق باشکوه کانادا را معرفی می‌کنیم.

Ice Castles Edmonton, Alberta

icec3.jpg

کمپانی Ice Castles امسال هم با قلعه‌های یخی و نورپردازی‌های زیبایش به ادمونتون در استان آلبرتا می‌آید. این دیواره‌های یخی توسط هنرمندان کارآزموده ساخته و جایگذاری می‌شوند.

مجسمه‌ها، تاج‌ها، تونل‌ها و فواره‌های یخی با LEDهای فراوان نورپردازی می‌شوند و شما را مبهوت خواهند کرد. این مقصد زیبا در Hawrelak Park در ادمونتون قرار دارد.

Moonlight Snowshoeing, Toronto

Night-ski.jpg

گروه تورهای طبیعت‌گردی Scenic Caves تا ماه مارس ۲۰۲۰ تورهای شبانه‌اش را با راهنما برگزار خواهد کرد.

هر یک از این تورهای جذاب بین ۱.۵ تا ۲ ساعت طول می‌کشند و شما با طبیعت اطراف آشنا می‌شوید، و چند منظرهٔ بسیار زیبا را زیر نور ماه و ستارگان می‌بینید.

یکی از جاذبه‌های این تور عبور از روی پُل معلق بزرگ است که بزرگترین پل معلق در اونتاریوی جنوبی ست. این پل ۲۵ متر بالاتر از درهٔ Blue Mountain کشیده شده و نماهای بسیار زیبایی از Georgian Bay و مناطق پیرامونی را پیش چشم شما می‌آورد.

rayneorshinephotography

Screen-Shot-2019-11-19-at-12.14.23-PM.png

Lake Louise در پارک ملی بنف، هر چهار فصلِ سال مناظر زیبایی دارد و آب‌های لاجوردی آن مثل یک تمبر آبی روی پاکتِ کوه‌های پیرامونی خودنمایی می‌کند.

حالا که دریاچه یخ زده است و برف روی یال و کوپالِ کوه‌ها نشسته، هیچ راهی برای توصیف این منطقه نیست، جز اینکه بگوییم نفس‌گیر و جاودانی‌اند.

شاید عکس گرفتن در این هوای سرد سخت باشد، به هر حال باید قبل از آنکه دوربین‌تان یخ بزند، دست بجنبانید و چند عکس خاطره‌انگیز بگیرید.

Whistler Blackcomb Ski Resort, British Columbia

Screen-Shot-2018-10-23-at-1.26.32-PM.png

Whistler Blackcomb در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین پیست اسکی امریکای شمالی انتخاب شد. اینجا هم محوطه‌ای برای آماتورهای دارد و هم مناطق چالشی برای اسکی‌بازهای حرفه‌ای. در روزهای آفتابی، چشم‌اندازها بی‌نظیرند. اینجا شما را به تحسین وا می‌دارد.

Whistler در کنار آزادراه Sea-To-Sky است و از شمال ونکوور تا آن حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله است. یک سفر ۲ ساعته از شهر.

Aurora Village Northern Lights, Yellowknife 

1017014_507567722657698_1295044962_n.jpg

شفق قطب شمال از این شهر در شمال کانادا به خوبی دیده می‌شود.

Aurora Village در Yellowknife است و برای میهمان‌هایش یک پدیدهٔ طبیعی بی‌نظیر با تجارب شخصی فراوان به شمار می‌آید.

افرادی که به اینجا آمده‌اند، چه با تور چه با پای خودشان، تجربه‌ای از منطقهٔ شمال کانادا به دست آورده‌اند که معمولا با کلماتی مثل جذاب، شگفت‌انگیز، و خاطره‌انگیز توصیف می‌شوند.

Hotel de Glace, Quebec

ice-cave.jpg

Hôtel de Glace اتاق‌هایی با مجسمه‌ها و تزئینات یخی دارد و برای اقامت یک شبهٔ لوکس، عالی است. شما در کیسه‌های خواب قطبی می‌خوابید که بسیار راحت و نرم هستند. جایی زیبا زیر آسمان پر ستاره.

البته جذابیت‌های آن به اینها ختم نمی‌شود: اینجا یک ناحیهٔ ریلکسیشن هم دارد که در آن اسپا و سونای فضای باز تعبیه شده است.

خدمتکارهای هتل آمادهٔ فراهم کردن آرامش و راحتی میهمان‌ها هستند. یک تجربهٔ زمستانی خاص که سال‌ها در یاد شما می‌ماند.

Rideau Canal Skateway Ottawa, Ontario

rideau.jpg

کانال تاریخی Rideau در اوتاوا یکی از بزرگترین زمین‌های یخ دنیا را در خود جای می‌دهد که ۷.۸ کیلومتر طول دارد.

هر سال از ژانویه تا فوریه و حتی تا اوایل مارسل، آب این کانال یخ می‌بندد و تقریبا ۱ میلیون بازدیدکننده به آن می‌آیند تا تفریحات زمستانی انجام دهند.

در ماه‌های زمستان روزانه ۱۹,۰۰۰ نفر از اینجا دیدن می‌کنند. کانال Rideau تنها نقطهٔ اونتاریو ست که در فهرست میراث تاریخی یونسکو هم ثبت شده است.

 

Maligne Canyon Icewalk, Jasper, Alberta

Screen-Shot-2019-12-12-at-9.59.10-AM-1024x422.png

اگر اهل اسکی و اسنوبورد نیستید، می‌توانید با پای پیاده به اکتشاف در غارهای یخی، آبشارهای یخ‌زده، و دیگر آثار یخی در قعر درهٔ Maligne بروید.

اینجا عمیق‌ترین درهٔ قابل دسترس در پارک ملی جسپر است.

شما می‌توانید با راهنمای تور و یک تیم خوب به این محل بروید و در کنار خانواده‌تان تمام زوایای یخی دره را ببینید. طول مسیر ۲.۵ کیلومتر است و بیشتر آن نزولی ست و فشار مضاعفی به شما نمی‌آورد.

Niagara Helicopter Tour

17587219_274561389622185_8451956315189673984_n-e1576178307997-1024x667.jpg

یک تجربهٔ به یادماندنی که آبشار نیاگارا را از زاویه‌ای دیگر به شما نشان می‌دهد، به خصوص در زمستان که مِهِ بلندشده از روی آبشار روی درخت‌ها می‌نشیند، یخ می‌زند، و همه چیز شبیه یک سرزمین عجایب زمستانی می‌شود.

Snow tubing at Mount Royal Park, Montreal

snow.jpg

تجربهٔ تیوپ‌سواری روی مسیرهای برفی اطراف Beaver Lake در پارک Mount Royal مونترال واقعا عالی است.

البته این پارک تفریحات دیگری هم دارد، از جمله تور پیاده‌رَوی در برف و اسکیت روی یخ. به راحتی می‌توانید دو سه تفریح را در یک روز جا بدهید و از وقتتان کمال استفاده را ببرید.

برخی شب‌ها هم تورگردان‌ها شما را زیر آسمان پرستاره به پیاده‌رَوی در برف می‌برند که لذت و زیبایی خاص خودش را دارد.

در همین زمستان کوله‌بارتان را ببندید و برای تفریح و خوشگذرانی به این مقصدهای جذاب بروید. مطمئنا لذت زندگی برایتان دو چندان خواهد شد.

منبع: Daily Hive