Thursday, April 18, 2024
-2.2 C
Calgary

جریمه عدم برف‌روبی برای مالکین خانه در ونکوور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با توجه به بارندگی‌ روزهای اخیر در شهر ونکوور لازم دانستیم تا یکبار دیگر به ساکنین این شهر درباره پاکسازی و برف‌روبی مسیرهای عابر پیاده و اتومبیل در اطراف منازل نکاتی را یادآور شویم.

به تازگی مسئولان شهرداری بار دیگر به شهروندان یادآوری کرده‌اند که طبق قوانین اگر محل سکونت آن‌ها در مجاورت پیاده‌راه‌های عمومی قرار دارد ملزم هستند برای تسهیل رفت‌وآمد خود و سایرین این مسیرها را همواره پاکسازی کنند.

طبق قوانین مربوط به پاکسازی یخ و برف ونکوور، مالک هر ملک باید هر روز پیش از ساعت 10 صبح اقدام به پاک کردن پیاده‌راه‌های اطراف محل سکونت خود از یخ و برف کند. در غیر این صورت ملزم به پرداخت جریمه نقدی خواهد شد.

مسئولان شهرداری ونکوور به خبرگزاری دیلی‌هایو گفته‌اند که امسال در صورت مشاهده تخلفات احتمالی بدون هرگونه هشدار قبلی اقدام به جریمه کردن شهروندان خواهند کرد. بنابراین در زمان بارش برف باید کاملا مراقب باشید تا برای شما برگه‌‌های جریمه 250 دلاری صادر نشود!

به گفته مسئولان شهرداری براساس قوانین موجود لازم نیست پیش از صدور جریمه‌های مربوط به پاکسازی به مالکین هشدار داده شود. این دسته از شهروندان با بررسی شکایت‌های دریافتی از دیگر ساکنین و نیز مشاهدات میدانی کارکنان شهرداری در سطح شهر شناسایی شده و جریمه برای آن‌ها صادر می‌شود.

به طور کلی مسئولان شهرداری ونکوور هرسال پیش از آغاز فصل سرما قوانین مربوط به پاکسازی برف و نکات لازم را به شهروندان یادآوری می‌کنند. این موارد شامل ارائه اطلاعات و هشدارهای لازم به مالکین درباره جزئیات مربوط به قوانین برف‌روبی پیاده‌راه‌ها و جریمه‌های در نظر گرفته شده برای افراد خاطی است.

از آن‌جایی که چنین هشدارها و اطلاعیه‌های زودهنگامی منتشر می‌شوند باید انتظار آن را نیز داشت که پس از آغاز بارش‌ها بدون هیچ مقدمه‌ای صدور برگه‌های جریمه نیز آغاز شود.

مسئولان شهرداری به منظور صدور جریمه‌های نقدی برای افراد خاطی بازرسان و کارشناسان خود را به آدرس موردنظر می‌فرستند تا اطلاعات لازم از جمله شواهد مرتبط با جرم را جمع‌آوری کنند و برگه‌های قانونی تخلف را به دست مالکین برسانند.

در صورتی که برگه‌های جریمه پرداخت نشوند مالکین توسط دادستانی شهر تحت تعقیب قرار خواهند گرفت. مقامات قضایی سپس تصمیم خواهد گرفت این موارد تخلف علیه مالک خانه تحت بند s.76 قوانین ترافیک و خیابان شهر قرار بگیرد یا خیر.

در صورتی که اتهامی علیه مالک مطرح شود برای او احضاریه صادر خواهد شد و چنانچه مقصر شناخته شود دادگاه میزان جریمه صاحبخانه را تعیین خواهد کرد.

با تمامی این‌ها تا روز دوشنبه هیچ مورد تخلفی در سطح شهر گزارش نشده است.

بهترین راه برای جلوگیری از جریمه شدن آن است که همیشه پیاده‌رو‌های اطراف منزل را پاکسازی کنید تا مجبور به پرداخت جریمه‌های سنگین نشوید!

منبع: Daily Hive