Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

برنامه Property Brothers در سال ۲۰۲۰ به کلگری می‌آید (فرصت ثبت‌نام)

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

صاحب‌خانه‌ها در کلگری یک فرصت خوب دارند تا خودشان —و خانه‌هایشان— را به صفحه تلویزیون بیاورند، زیرا سازندگان برنامهٔ Property Brothers فراخوان حضور در فصل جدید برنامه‌شان را داده‌اند.

درو و جاناتان اسکات، دوقلوهایی که با برنامه جذابشان خیلی معروف شده‌اند امسال به کلگری می‌آیند تا فصل جدید را بسازند. این دو برادر متولد بریتیش کلمبیا هستند اما هر دو کسب‌و‌کار مِلکی‌شان را در کلگری شروع کرده‌اند.

تیم تولید به دنبال صاحبخانه‌هایی است که حاضر به نمایش خانه‌شان در فصل جدید با نام Property Brothers: Forever Home هستند.

برای اینکه وارد فهرست بررسی شوید، باید خانه‌ای در محدودهٔ کلگری داشته باشید، بودجه نوسازی و طراحی شما حداقل ۱۰۰,۰۰۰ دلار باشد، حاضر به ترک منزل به مدت ۶ تا ۸ هفته در جریان بازسازی باشید، و در حین بازسازی هم ۸ روز برای فیلمبرداری وقت بگذارید. البته که آنها به دنبال «افرادی پر انرژی و بامزه» هستند. کسانی که «برای حضور در برنامه ذوق زیادی دارند.»

برادران اسکات برای این فصلِ برنامه به دنبال افرادی‌اند که می‌خواهند خانه خود را برای یک عمر بازسازی کنند و در آن زندگی کنند، نه اینکه آن را بفروشند. اسم این فصل هم از همینجا می‌آید.

«ما به دنبال خانواده‌هایی می‌گردیم که عاشق خانه‌شانند. محله‌ای عالی، تسهیلات خوب، و خاطرات عالی دارند. اما همزمان به دنبال بازسازی داخل و بیرون خانه‌اند.»

«اگر شما چنین شرایطی دارید، جاناتان و درو حاضر به کمک در بازسازی خانهٔ همیشگی شما هستند.»

متقاضیان حضور در این فصل می‌توانند فرم آنلاین را پر کنند و البته لازم است به سوالاتی درباره خودشان، خانه‌شان و خانواده‌شان پاسخ بدهند.

فیلمبرداری این فصل از اوایل آگوست امسال در کلگری شروع می‌شود.

منبع: Daily Hive