Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

نزدیک به 10 میلیون دلار مواد مخدر توسط پلیس کلگری کشف و ضبط شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در روزهای پایانی ماه ژانویه، پلیس کلگری نزدیک به ١٠ میلیون دلار مواد مخدر را از سطح خیابان‌های این شهر جمع‌آوری کرد. در گزارش منتشر شده آمده است که نیروهای پلیس پس از دریافت اطلاعاتی خاص در نوامبر گذشته با کمک سرویس RCMP، توانستند تا در روز پنجشنبه برابر با ٣٠ ژانویه، افرادی که احتمالاً درگیر انتقال مواد مخدر به دیگر نقاط کانادا بودند را در کلگری دستگیر شدند.

مأموران پس از دستگیری این افراد، به ٤٦.٩ کیلوگرم کوکائین و ٤٧.٥ کیلوگرم متاآمفتامین که بیشتر با نام شیشه شناخته می‌شود، کشف کردند. هر کدام از این مواد به ترتیب ٤.٦٩ میلیون و ٤.٧٥ میلیون دلار ارزش دارند.

کایل گرانت از واحد استراتژیک پلیس کلگری در این زمینه می‌گوید که: به خاطر تمام آسیب‌هایی که به جامعه ما به خاطر اقدامات غیر قانونی این افراد وارد می‌شود، به تمام تولیدکنندگان، قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم زیرا پلیس کانادا در سراسر کشور در حال جستجو، بررسی و شناسایی آنها است.

او همچنین افزود که: استفاده از هرگونه مخدری در نهایت باعث ایجاد خشونت می‌شود و از این روز بیشتر جرم‌ها، حاصل احساس خشونت ناشی از استفاده از این مواد است.

فردی که در جریان این عملیات دستگیر شده، شخصی به نام جیکوب نیومن است که ٣٣ سال سن دارد. اتهامات این فرد که دادگاهش در هفته آینده برگزار می‌شود، ٢ مورد قاچاق مواد مخدر است.

گرانت همچنین افزود که: ما تعهد داریم تا از بخش مواد مخدر با همکاران خود در پلیس کلگری برای اجرای قانون و حمایت از جامعه، همکاری بیش از پیش داشته باشیم.

در آخر اضافه می‌کنیم که در جریان این کشف و ضبط مواد مخدر، اداره پلیس وینیپگ، پلیس ادمونتون و RCMP با هم همکاری داشتند.

منبع: dailyhive