Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

استخدام ۷۰۰ نفر توسط شهرداری کلگری برای سرشماری ۲۰۲۰

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شهرداری کلگری در حال دریافت درخواست‌ها برای موقعیت‌های شغلی «کارمند سرشماری» و «ثبت‌نام‌کننده سرشماری» در سال ۲۰۲۰ است.

امکان ارسال درخواست تا اوایل مارس وجود دارد و بلافاصله یک آموزش کوتاه به افراد داده می‌شود، که در طول آن حقوق هم دریافت می‌کنند.

اندرو برووِر، معاون دستیار شهرداری در بحث انتخابات و سرشماری، می‌گوید: «ما استخدام کارمندان سرشماری ۲۰۲۰ را به تازگی شروع کرده‌ایم. هر سال تقریبا بیش از ۷۰۰ شهروند در سرشماری به ما کمک می‌کنند.»

بخش اصلی کار در آوریل انجام می‌شود، و با کمک کارمندان، مردم کلگری در محل‌های پر رفت‌و‌آمد فُرم‌های سرشماری را پر می‌کنند. کارمندان ثبت‌نام‌کننده هم به در منازل می‌روند تا اطلاعات مشابه را گردآوری نمایند.

در بیانیه شهرداری می‌خوانیم: «با استفاده از این سرشماری رسمی، شهرداری کلگری آمار دقیق جمعیت و سکونت را به دست می‌آورد.»

«سرشماری امسال تعداد شاغلین و روش‌های رفت‌و‌آمد به محل کار در هر خانوار را بررسی می‌کند. همچنین، اهالی کلگری می‌توانند به صورت آنلاین در نظرسنجی محل کار شرکت کنند. این سرشماری به کمک شهرداری می‌آید تا روش‌های مناسب برای گسترش شبکه رفت‌و‌آمد عمومی در آینده را بهتر انتخاب کند.»

طبق اعلام وبسایت شهرداری ثبت‌نام‌کنندگان سرشماری هر ساعت ۱۵ دلار می‌گیرند، و برای هر مراجعه به منازل ۱.۲۵ دلار به این رقم اضافه می‌شود، در صورتی که محل مورد مراجعه خالی باشد هم فقط ۰.۵ دلار می‌گیرند.

اما کارمندانی که در محل‌های پر رفت‌و‌آمد به آمارگیری مشغول می‌شوند نیز چیزی بین ۲۵ تا ۵۵ دلار پاداش (بستگی به محل ماموریت دارد) دریافت خواهند کرد.

برای ۳ ساعت آموزش مورد نیاز در این طرح هم ۴۵ دلار به هر نفر پرداخت می‌شود.

متقاضی‌ها باید حداقل ۱۸ سال داشته باشند، قادر به حضور در دورهٔ آموزشی مارس یا آوریل باشند، توانایی بالا رفتن از پله‌ها، حضور در آب‌و‌هوای فصل، و حمل تجهیزات و مدارک تا ۱۰ کیلوگرم را هم از خود نشان دهند. و البته حتما باید بتوانند از آیپدهای مخصوص شهرداری برای آمارگیری نیز استفاده کنند.

کارمندانی که در محل‌های شلوغ شهری به ماموریت گمارده می‌شوند، از ۲۰ آوریل شیفت‌های ۳ ساعته‌ای بین ۹ صبح تا ۹ شب خواهند داشت که تا زمان تکمیل سرشماری در هر منطقه، ادامه می‌یابد. انتظار می‌رود این سرشماری در ۳ هفته تمام شود.

برای ثبت‌نام و استخدام در این طرح می‌توانید به این صفحه بروید.

منبع: Daily Hive