Friday, March 29, 2024
-6.5 C
Calgary

سرویس Instagram music بالاخره به کانادا آمد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سرانجام کمپانی فیسبوک —صاحب اینستاگرام— سرویس میوزیک را برای استوری‌های فیسبوک و اینستاگرام در کانادا ارایه کرد.

فیسبوک امروز گفت که کاربران کانادایی امکان استفاده از استیکرهای موسیقی را در بخش استوری و ویدیوی اپلیکیشن‌های اینستاگرام و فیسبوک خواهند داشت، تا بتوانند بهتر از قبل آهنگ‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند.

حالا در این اپ‌ها وقتی یک آهنگ را جستجو می‌کنید تا آن را در یک ویدیو یا استوری استفاده نمایید، کلکسیونی از موسیقی‌ها و هنرمندان کانادایی در دسترس شما قرار می‌گیرد تا از آنها استفاده کنید، از جمله دسته‌بندی‌ها می‌توان به بزرگان موسیقی کانادا، محبوبترین آهنگ‌های روز، و همینطور هنرمندان بومی اشاره کرد.

برای استفاده از این ویژگی جدید، کافی ست به بخش دوربین در اپ فیسبوک یا اینستاگرام بروید، یا یک عکس یا ویدیو را از گالری انتخاب کنید، سپس با لمس کردن آیکنِ استیکر، امکان افزودن یک استیکر موسیقی از مجموعه آهنگ‌ها را خواهید داشت.

اگر متن ترانه‌ها موجود باشد، به طور خودکار روی صفحه ظاهر می‌شوند، و می‌توانید با انتخاب بخشی از متن، آن آهنگ را از دقیقه و ثانیه دلخواهتان در استوری بگذارید.

برای تغییر انیمیشن و استایل متن ترانه‌ها هم کافی است روی آنها تپ کنید. امکان تغییر اندازه و چرخاندن متن‌ها هم هست.

در فیسبوک، شما می‌توانید ترانه‌ها را روی پروفایل خود سنجاق کنید تا دوستان‌تان با سلیقه شما بهتر آشنا شوند، و در اینستاگرام اگر از استیکرهای سوالی استفاده کنید بقیه می‌توانند به آنها جواب هم بدهند.

در ضمن چند افکت تصویری جدید هم برای موسیقی‌های اینستاگرام اضافه شده که بسته به نوع ریتم و ضرب‌آهنگ و صدا، تغییر می‌کنند.

خلاصه اینکه بخش استوری‌ها در اینستاگرام خیلی جذابتر شد.

منبع: Daily Hive