Friday, April 19, 2024
-1.3 C
Calgary

انتقادها از یک کمپانی انرژی در آلبرتا به دلیل تصویرگری جنسی از گرتا تونبرگ

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

چندین سیاستمدار آلبرتایی از یک تصویرگری جنسی که فعال محیط زیست سوئدی، گرتا تونبرگ را هدف قرار داده انتقاد کرده‌اند و می‌گویند که قرار گرفتن این تصاویر در کنار لوگوی یکی از شرکت‌های انرژی در آلبرتا، بسیار زشت بوده است.

این تصویرگری، که ما آن را بازنشر نخواهیم کرد، بدن یک دختر را از پشت و در وضعیت آمیزش جنسی نشان می‌دهد که موهایش از دو طرف بافته شده‌اند و توسط یک نفر به عقب کشیده می‌شوند.

روی کمر این دختر نام «گرتا» نوشته شده و به نظر می‌رسد منظور سازنده‌اش، خانم تونبرگ باشد که در سال‌های اخیر به عنوان یک فعال برجسته محیط زیست در دنیا شهرت یافته است.

زیر این تصویر، لوگوی کمپانی X-Site Energy هم درج شده که در حوزه خدمات انرژی در آلبرتا فعال است.

این تصویر روی استیکر و کاغذ چاپ و در مکان‌های مختلفی چسبانده شده و تصاویرش هم در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و باعث شوک بسیاری از مردم شده‌اند.

لیلا آهیر، وزیر فرهنگ، چندفرهنگی و وضعیت زنان در آلبرتا می‌گوید این تصویر «کاملا نفرت‌انگیز  و غیرقابل‌قبول است. اینها در استان ما ضدارزشند. هر کسی که مسئول این کار زشت است باید عذرخواهی کند. من در برابر این تصویرسازی زننده کنار مردم آلبرتا هستم.»

نخست وزیر آلبرتا آقای جیسون کنی هم علیه این حرکت زشت موضع گرفته است.

هنوز معلوم نیست که آیا خود کمپانی X-Site Energy این تصویرسازی را انجام داده یا یک شخص ثالث مسئول آن است.

آقای داگ اسپارو، یکی از مدیران کل X-Site Energy هنوز به تماس رسانه‌ها در این مورد پاسخ نداده و وبسایت کمپانی هم فقط یک بنر فروش دامنه را نشان می‌دهد.

پلیس سواره نظام آلبرتا در جریان این تصویرسازی قرار گرفته ولی هنوز آن را به عنوان یک جرم تحت تعقیب قرار نداده است. افسر روابط عمومی این نیرو می‌گوید که به زودی اطلاعات بیشتری را در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد داد.

منبع: Daily Hive