Thursday, April 18, 2024
1.2 C
Calgary

Walmart Canada ده هزار نیروی جدید استخدام می‌کند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

مسئولان Walmart Canada اعلام کرده‌اند که همزمان با شیوع COVID-19 و افزایش تقاضا از سوی مشتریان قصد دارند در مدتی کوتاه 10،000 نیروی جدید را در کلیه شعب خود استخدام کنند.

هوراسیو باربدو رئیس و مدیرعامل Walmart Canada در یک یادداشت عمومی گفت این شرکت قصد دارد در مدتی کوتاه 10،000 نیروی جدید را در فروشگاه‌ها و مراکز توزیع خود استخدام کند. او همچنین تاکید کرد که حجم مراجعات در این روزها افزایش چشمگیری داشته و کارهای زیادی وجود دارند که باید انجام شوند.

بنابر اعلام Walmart Canada یک ساعت شعب فروشگاهی آن‌ها یک ساعت اول هر روز را به افراد سالمند، معلولین و کسانی که دارای نقص و مشکلات جسمی هستند اختصاص می‌دهند. به این ترتیب این اطمینان حاصل خواهد شد که گروه‌های حساس و آسیب‌پذیر جامعه قادر به تهیه نیازها و مایحتاج خود خواهند بود.

همچنین مسئولان Walmart اعلام کرده‌اند که فروشگاه‌های آن‌ها در این روزها به فعالیت خود ادامه خواهند داد و با مسئولان حکومتی در حال همکاری هستند تا مطمئن شوند مواد خوراکی و دارویی در دسترس تمامی شهروندان قرار خواهند گرفت.

این فروشگاه زنجیره‌ای تاکید کرده که میزان مواد غذایی و محصولات موجود در شعبه‌های و انبارهای آن‎‌‌ها کاملا کافی است و کارکنان به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا اجازه ندهند قفسه‌های فروشگاهی خالی شوند.

علاوه بر این به منظور آن‌که محصولات فروشگاه به میزان کافی موجود باشد و در دسترس تعداد بیشتری از خریداران قرار گیرد محدودیت‌هایی نیز بر روی تعداد محصولات قابل خریداری توسط هر فرد اعمال می‌شود.

در این اطلاعیه عمومی گفته شده که میزان تقاضای شهروندان برای خرید غیرحضوری و ارسال توسط پیک بسیار بالا رفته و کارکنان تمام تلاش خود را می‌کنند تا با هدف حمایت از قرنطینه خانگی شهروندان کانادایی بر تعداد موارد ارسال بیافزایند.

در همین حال مسئولان Walmart Canada اعلام کرده‌اند یک کمک مالی 1 میلیون دلاری به شرکای خیریه خود که خدمات درمانی و بهداشتی فوری را ارائه می‌دهند، خواهند کرد. همچنین Walmart Foundation نیز 1 میلیون دلار را به تهیه نیازهای اساسی شهروندان کانادایی در روزهای آتی اختصاص داده است.

این شرکت مبلغ 500،000 دلار نیز به Food Banks Canada اعطا خواهد کرد تا منابع غذایی ضروری را در اختیار شعب خود در سرتاسر کشور قرار دهد.

Walmart Canada اعلام کرده همزمان کمک‌های مالی خود به کمپین Fight Hunger. Spark Change را نیز افزایش می‌دهد تا ذخایر غذای این کمپن در شعب سرتاسر کانادا تامین شود و آن‌ها بتوانند هدف تهیه 15 میلیون غذا برای خانواده‌های کانادایی تا تاریخ 3 آوریل را محقق کنند.

یک مبلغ 500،000 دلاری فوری نیز به صلیب سرخ کانادا اعطا می‌شود تا تجهیزات امدادی و درمانی موردنیاز شهروندان را تهیه کند.

در عین حال شرکت Walmart Canada اعلام کرده که دسترسی به خدمات پزشکی آنلاین را برای تمام 90،000 نفر کارکنان خود فراهم کرده تا بتوانند نیازهای بهداشتی و سلامت خودشان را رفع کنند.

منبع: Daily Hive