Thursday, March 28, 2024
-1.4 C
Calgary

4 مورد ابتلا به کرونا در مرکز مراقبت از سالمندان Mckenzie Towne در کلگری

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

رئیس ارشد اداره پزشکی آلبرتا دکتر Deena Hinshaw اعلام نمود که زنی 80 ساله که در مرکز نگهداری از سالمندان Mckenzie Towne مستقر بوده، در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده است.

همچنین وی اعلام کرده که نتیجه آزمایشات کرونا 2 نفر دیگر که در این مرکز زندگی می کنند به همراه یکی از کارمندان آن، مثبت اعلام شده است.

11 نفر دیگر هم با این که نتایج آزمایشتاشان چیزی را نشان نداده ولی علائم ابتلا به کرونا را از خود بروز داده اند.

دکتر Hinshaw در اینباره همچنین افزود: مطمئنا این که تعدادی در یک مرکز نگهداری از سالمندان به کرونا مبتلا شده اند، برای خیلی ها خبر نگران کننده ای است زیرا خیلی از مردم عزیزانشان در اینگونه مراکز زندگی می کنند. به همین خاطر می خواهم مجددا تاکید کنم که خیلی از کسانی که به این بیماری مبتلا هستند، ناقلین خاموش اند و ممکن است نشانه های خفیفی را از خود بروز دهند و به خیال این که سالم هستند؛ به این ترتیب دیگران را مبتلا سازند. برای این ما تدابیر و اقدامات شدیدی را در پیش گرفته ایم تا ضمن رعایت بیش از پیش بهداشت، از ابتلا دیگران به این بیماری جلوگیری نماییم.

درباره شخصی که در این مرکز کار می کند و به کرونا مبتلا شده نیز گفته می شود که سابقه سفر نداشته و از زمانی که نتیجه آزمایشش مثبت اعلام شدا، خود را قرنطینه کرده است.

در برابر این سوال که برنامه برای تامین سلامت مراکز نگهداری از سالمندان چیست نیز Hinshaw پاسخ داد که: برای چنین مراکز حساسی که بیش از هر جای دیگری در معرض آلودگی به ویروس کرونا هستند نیز تدابیر خاصی را در نظر گرفته ایم.

به طور مثال از هفته پیش ما تنها به کسانی اجازه ورود و ملاقات از این مجموعه ها را داده ایم که از معاینات پزشکی و بهداشتی که در بدو ورود از آن ها به عمل می آید، موفق بیرون بیایند. البته در حال حاضر قصد داریم تا اقدامات بیشتری را در این زمینه به کار ببندیم.

حال عمومی دو فرد دیگری که در این مرکز مبتلا به کرونا شده اند، پایدار گزارش شده است.

منبع: dailyhive