Wednesday, April 24, 2024
11.4 C
Calgary

پرداخت 1،146 دلاری دولت آلبرتا به شهروندان

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت استانی آلبرتا اعلام کرده که در دوران شیوع COVID-19 از شهروندان این استان حمایت مالی خواهد کرد. به گفته وبسایت دولت استانی شما از همین حالا می‌توانید برای دریافت کمک مالی اضطراری ثبت‌نام کنید. بر این اساس هرکدام از ساکنین استان که شرایط تعیین شده را داشته باشند در یک مرحله کمک مالی 1،146 دلاری دریافت خواهند کرد.

همزمان با تعطیل شدن کسب‌وکارهای غیرضروری در آلبرتا بسیاری از ساکنین مجبور به رعایت قوانین قرنطینه خانگی و ترک محل کار خود شده‌اند.

هرچند تاکنون هزاران نفر برای دریافت مزایای بیمه بیکاری ثبت‌نام کرده‌اند اما دولت استانی نیز در این راستا گام برداشته و سعی دارد تا جای ممکن از این گروه شهروندان حمایت مالی به عمل آورد.

بنا بر اعلام مقامات استانی آن دسته از شهروندان آلبرتا که واجد شرایط دریافت بسته emergency isolation support باشند، در صورتی که مجبور رعایت قرنطینه خانگی هستند، مبلغ 1،146 دلار دریافت خواهند کرد.

همچنین این کمک مالی به هر کدام از ساکنین استان که مجبور به مراقبت از شخصی بیمار در منزل هستند و هیچ منبع درآمد دیگری ندارند نیز پرداخت خواهد شد.

مسئولان امیدوار هستند این برنامه بتواند بخشی از نیاز مالی شهروندان را تا ماه آوریل و زمان اعلام بسته حمایتی اضطراری فدرال، رفع کند.

در حال حاضر مسئولان آماده دریافت درخواست شهروندان برای این برنامه حمایتی هستند. اگر قصد دریافت خسارت پرداختی از طرف دولت را دارید باید شرایط دریافت آن را نیز دارا باشید.

به این ترتیب شما باید جزو آن گروه از شهروندان که به دلیل شیوع کروناویروس کل درآمد یا مقدار زیادی از آن را از دست داده‌اند بوده و کمک‌های مالی از هیچ منبع دیگری نیز دریافت نکنید. شهروندانی که این کمک مالی را دریافت می‌کنند یا باید خود مبتلا به COVID-19 باشند، یا با دستور قرنطینه خانگی از سوی مقامات بهداشتی در خانه قرنطینه شده باشند و یا در حال مراقبت از شخصی بیمار که در قرنطینه خانگی قرار دارد باشند.

در صورتی که شما شغل خود را از خانه دنبال می‌کنید واجد شرایط دریافت این کمک نیستید. چنانچه شما پیش از آغاز محدودیت‌های اخیر به دلیل شیوع COVID-19 بیکار بوده و یا پس از اعمال این محدودیت‌ها و قرنطینه خانگی بخش زیادی از درآمد خود را از دست نداده‌اید نیز مشمول دریافت کمک مالی نیستید.

علاوه بر این چنانچه شما در زمان قرنطینه هرگونه حمایت مالی یا مزایای شغلی مانند مزایای مرخصی بیماری یا بیمه شغلی فدرال دریافت می‌کنید این کمک مالی را دریافت نخواهید کرد.

در صورتی که واجد شرایط دریافت کمک مالی باشید تنها کافیست در سیستم MyAlberta Emergency Isolation Support ثبت‌نام کرده و هویت خود را با استفاده از حساب MyAlberta Digital ID (MADI) تایید کنید.

چنانچه حساب MADI ندارید نیز می‌توانید مراحل ثبت درخواست را با استفاده از گواهینامه رانندگی یا شماره ID خود انجام دهید.

برای تکمیل فرم درخواست نیازی به دریافت ایمیل تایید اصالت اطلاعات نخواهید داشت.

این درخواست آنلاین را می‌توانید از این‌جا ارسال کنید.

پس از انجام مراحل ثبت درخواست یک ایمیل تایید به حساب شما ارسال خواهد شد که حاوی شماره مرجع بوده و برای انجام فرایندهای آینده به آن نیاز خواهید داشت. حتما این کد را نزد خود حفظ کنید.

چنانچه درخواست ارسال شده توسط شما تایید شود ظرف دو روز آینده مبلغ مذکور از طریق e-Transfer به حساب شما واریز می‌شود.

اگر واجد شرایط نباشید وبسایت استانی به شما پیشنهاد می‌کند تا درخواستی برای دریافت بیمه بیکاری ارسال کنید.

علاوه بر این در وبسایت دولت استانی برنامه‌هایی نیز برای به تعویق انداختن پرداخت قبوض انرژی، وام، مالیات و وام دانشجویی وجود دارند.

نخست‌وزیر جیسون کنی اعلام کرده به دلیل وضع قوانین قرنطینه خانگی یک طرح پرداخت اضطراری را راه‌اندازی کرده تا مبلغ 573 دلار به آن دسته از شهروندان آلبرتایی که همزمان با وضع این محدودیت‌ها هیچگونه مزایای بیمه شغلی دریافت نکرده‌اند، پرداخت کند.

این مبلغ 573 دلاری حداکثر به دو نوبت به صورت هفتگی پرداخت می‌شود. شما می‌توانید مراحل ثبت درخواست برای دریافت این کمک مالی را نیز به صورت آنلاین انجام دهید.

اجرای برنامه‌های حمایت مالی تنها در استان آلبرتا اجرا نمی‌شود. مسئولان بریتیش‌کلمبیا نیز اعلام کرده‌اند به آن دسته از شهروندان خود که شغل خودشان را از دست داده‌اند یک نوبت کمک مالی معاف از مالیات به مبلغ 1،000 دلار پرداخت خواهند کرد.

منبع: NARCITY