Thursday, March 28, 2024
-1.7 C
Calgary

قابلیت‌های متنوع و آنلاین کارت کتابخانه کلگری برای دوران قرنطینه

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در این روزها که پیدا کردن سرگرمی مناسب و چگونه گذراندن وقت به چالشی جدید برای بسیاری از افراد تبدیل شده اعضای کتابخانه کلگری می‌توانند از کارت خود برای دسترسی به سایت‌های آموزشی گوناگون مانند ArtistsWorks استفاده کنند. هزینه شرکت در کلاس‌های موسیقی بسیار بالاست اما شما می‌توانید به شکل رایگان به هزاران ویدئوی آموزشی این سایت که توسط نوازنده‌های بسیار مشهور تهیه شده دسترسی داشته باشید. پس گیتار خود را از گوشه اتاق بردارید و شروع به یادگیری کنید!

همچنین می‌توانید با استفاده از تلفن همراه، تلویزیون هوشمند و تبلت نیز به محتوای این سایت دسترسی داشته باشید.

در سایت ArtistsWorks پس از تماشای چند جلسه آموزش می‌توانید قطعه موردعلاقه خود را با پیانو یا گیتار بنوازید و اصول اولیه نوازندگی با انواع مختلف ساز در آن ارائه شده است.

اگر در منزل خود ادوات موسیقی ندارید نیز نگران نباشید، در این وبسایت جلسات آموزش خواندن آواز وجود دارد که به شما اصول آن را یاد می‌دهد.

https://www.instagram.com/p/BqiikQvFhBZ/

علاوه بر این با کارت کتابخانه کلگری می‌توانید به محتوای آموزشی سایت Gale نیز دسترسی داشته باشید. در این سایت بستر مناسب برای یادگیری موضوعات گوناگون همچون طراحی، آشپزی، موسیقی، عکاسی و غیره وجود دارد.

برخی نیز ترجیح می‌دهند با شرکت در دوره‌های آموزشی مهارت‌های شغلی خود را ارتقا دهند تا جایگاه خود در محیط کارشان را بهبود بخشند. برای این گروه نیز امکانات کافی در سایت Gale پیشبینی شده است.

https://www.instagram.com/p/BiKX17SnIB0/

اگر به یادگیری زبان علاقه دارید نیز می‌توانید به وبسایت Rosetta Stone نیمراجعه کنید. در این سایت دوره‌های یادگیری حرفه‌ای 30 زبان مختلف وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به زبان‌های ژاپنی، اسپانیایی و ایتالیایی اشاره کرد که در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته اشاره کرد.

البته در این بین قابلیت‌های Netflix را از یاد نباید برد. شما می‌توانید به تماشای کلاس‌های آموزش موسیقی مربی موردعلاقه‌ خود نشسته و دوران قرنطینه را به تجربه‌ای دلنشین و گوش‌نواز تبدیل کنید.

https://www.instagram.com/p/BfwlX4nFDJf/

پس در این ایام که به هیچ عنوان با کمبود زمان مواجه نیستیم بهتر است تا جای ممکن از قابلیت‌های متعدد این کارت عضویت که به صورت رایگان در اختیار شما قرار دارد استفاده کنید و به مهارت و دانش خود بیافزایید. در این‌جا لیستی از تمام امکانات کارت کتابخانه کلگری معرفی شده است.

منبع: NARCITY