Friday, April 19, 2024
-3.7 C
Calgary

وزرای سلامت آلبرتا و بریتیش کلمبیا درباره سفر بین استان‌ها هشدار دادند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

در حالی که به یک آخرهفتهٔ طولانی رسیده‌ایم، وزیر سلامت بی.سی آقای آدریان دیکس و وزیر سلامت آلبرتا آقای تایلر شاندرو یک بیانیه مشترک نوشته‌اند و از مردم خواسته‌اند که از سفر بین این دو استان بپرهیزند.

در این بیانیه، هر دو وزیر به پیوند قوی تاریخی و مردمی بین آلبرتا و بی.سی اشاره کرده و خواسته‌اند که مردم از فرصت ۳ روز تعطیلی که این آخرهفته پیش آمده برای سفر استفاده نکنند: «ما در دوره‌ای خارق‌العاده هستیم و این آخرهفته بسیار متفاوت است.»

این دو وزیر می‌گویند که شیوع کووید-۱۹ باعث شده «همه ما در خطر باشیم و باید در خانه، در محله، و در فاصله فیزیکی امنی نسبت به همدیگر باقی بمانیم.»

و با اینکه «دور ماندن از عزیزانمان در این تعطیلات ۳ روزه سخت است ولی کارها و تصمیم‌های ما در این روزها مهمند.»

آنها از مردم خواسته‌اند که از فناوری‌های دیجیتال برای ارتباط با همدیگر استفاده کنند و به جای سفر از ویدیوچت و تماس‌های تلفنی کمک بگیرند.

و در پایان نوشته‌اند: «لطفا از هیچ تلاشی برای حمایت از عزیزان خود، سالخوردگان و کارمندان حوزه سلامت و بهداشت فروگذار نکنید. حالا بیش از هر زمانی ما باید هشیار باشیم. در کنار هم داریم روند شیوع کووید-۱۹ را کُند می‌کنیم و این باید ادامه پیدا کند.»

همان‌طور که دیروز در پیکوبینو خواندید به نظر برخی محققین رعایت سیاست‌های کنترلی تا ساختن واکسن کرونا، تنها راه پیش‌روی ما ست زیرا بازگشت به زندگی عادی قبل از کووید-۱۹ می‌تواند باعث موج دوم اپیدمی شود.

منبع: Daily Hive