Tuesday, April 16, 2024
0.4 C
Calgary

خیابان‌های بیشتری در ونکوور برای رعایت بهتر فاصله فیزیکی، پیاده روی و دوچرخه سواری مسدود می‌شوند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همزمان با اعلام مقامات استانی درباره احتمال ماندگار بودن محدودیت‌های فاصله فیزیکی تا سال 2021 مسئولان شهرداری ونکوور گفته‌اند خیابان‌های بیشتری را در سطح شهر مسدود خواهند کرد. این اقدام برای کمک به تردد عابرین و دوچرخه‌سواران با رعایت فاصله فیزیکی کافی انجام می‌شود

پیش از این خیابان Stanley Park (بجز Stanley Park Causeway) و مسیرهای شرقی Beach Avenue مابین Stanley Park و Hornby Street بر روی خودروها بسته شده بودند.

شهردار ونکوور کندی استوارت اقدامات مذکور را موفقیت‌آمیز توصیف کرده و گفته کارشناسان در تلاش هستند تا خیابان‌های دیگری را نیز به این لیست اضافه کنند (مخصوصا خیابان‌هایی که عابرین پیاده در آن‌ها بیشتر تردد دارند).

با وضع قوانین محدودیت فیزیکی تردد خودروها در شهر به شدت کاهش پیدا کرده و همین موضوع سبب شده چنین اقداماتی منطقی‌تر بنظر برسند.

آقای استوارت تاکید کرد انسدادهای احتمالی پس از مشورت با شرکت‌های تجاری گرفته خواهد شد تا تاثیر منفی بر فعالیت آن‌ها نگذارد.

عملیات بهینه‌سازی شبکه آب West Georgia Street نیز تا آخر هفته پایان خواهد یافت. در ماه‌های گذشته 375 متر لوله‌گذاری در مرکز شهر ونکوور انجام شده تا جایگزین تاسیسات قدیمی و فرسوده شوند. به این شهروندان می‌توانند در مرکز شهر راحت‌تر تردد کنند.

منبع: Daily Hive