Friday, April 26, 2024
6.7 C
Calgary

کاهش نیرو و تعطیلی برخی شعب Leon’s و The Brick

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Leon’s قصد دارد 72 عدد از 205 شعبه خود در کانادا را به صورت موقت تعطیل کند که در نتیجه آن 3،900 کارمند نیز بیکار خواهند شد. این فروشگاه زنجیره‌ای مبلمان اقدامات اخیر را به دلیل صدمات اقتصادی وارد شده به دلیل شیوع COVID-19 انجام می‌دهد.

به این ترتیب حدود 50 درصد از کارمندان این شرکت از کار بیکار خواهند شد.

Leon’s که دفتر مرکزی آن در تورنتو قرار دارد صاحب فروشگاه‌های زنجیره‌ای The Brick نیز هست.

در اطلاعیه‌ منتشر شده اینطور آمده که مبلغی بیش از آنچه توسط بیمه بیکاری تعیین شده به کارمندان اخراجی پرداخت می‌شود و مزایای آن‌ها نیز افزایش خواهد یافت. البته این موارد تنها به مدت دو هفته پس از تاریخ اخراج به آن‌ها تعلق می‌گیرند.

دیو فریمن مدیرعامل The Brick در اینباره گفت: گرفتن هیچکدام از این تصمیمات برای ما آسان نبوده و در حال همکاری با کارمندان خود در سرتاسر کانادا و شعب مختلف هستیم.

فروشگاه‌هایی که همچنان باز هستند در ساعاتی محدود (11 صبح تا 7 عصر در روزهای دوشنبه تا جمعه – 11 صبح تا 6 عصر در روز شنبه – 11 صبح تا 5 عصر در روز یکشنبه) فعالیت خواهند کرد.

به گفته مسئولان Leon’s شعب فعال هر روز به صورت منظم پاکسازی و ضدعفونی می‌شوند. عفونت‌زدایی و پاکسازی نقاط پر رفت‌وآمد و خطرناکی همچون دستگیره‌های در، دستگاه‌های پرداخت، پیشخوان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و غیره نیز به صورت جدی‌تر انجام خواهد شد.

خدمات فروش آنلاین و تحویل درب منزل Leon’s از زمان شیوع بیماری به صورت عادی انجام شده است.

مایک والش رئیس این شرکت در نامه‌ای خطاب به مشتریان گفت: ما به فروش محصولات موردنیاز شما به صورت آنلاین در leons.ca ادامه خواهیم داد و اقلام خریداری شده را به شکلی ایمن و بهداشتی به درب منزلتان ارسال خواهیم کرد.

منبع: CBC