Friday, April 19, 2024
-1.2 C
Calgary

سفر با RV در دوران کرونا و مزیت‌های آن

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با کم شدن محدودیت‌ها بسیاری شروع به برنامه‌ریزی برای سفرهای تابستانی کرده‌اند. نگرانی‌های بهداشتی و وجود قوانین سختگیرانه باعث شده تا سفرهای داخلی بیشتر مورد توجه باشند و استفاده از RV انتخابی عالی و مقرون‌بصرفه برای چنین شرایطی است.

کافیست مقصد را تعیین کنید و با منزل متحرک و مجهز خود به دل جاده بزنید!

سفر با RV دغدغه‌هایی چون رزرو هتل و محل خواب، خرید بلیت، رعایت فاصله اجتماعی و جا نماندن از پرواز را ندارد و با خیالی آسوده‌تر از سفر لذت خواهید برد.

https://www.instagram.com/p/CAoL-4GB5b0/?utm_source=ig_embed

همچنین اگر پس از رسیدن به مقصد از محیط آن خوشتان نیامد کافیست کوله خود را آماده کرده و پس از قفل کردن درب منزل با پای پیاده به محلی مناسب‌تر بروید! البته همیشه اطلاعات مربوط به مقصد را با دقت مطالعه کنید تا چنین اتفاقی نیافتد.

https://www.instagram.com/p/B3bTv5_haXc/?utm_source=ig_embed

حال فکر کنید که سفر شما با RV به یکی از کارکنان درمانی این امکان را بدهد تا سفری مشابه و رایگان را تجربه کند!

Outdoorsy بزرگترین شرکت کرایه‌دهنده خودروهای RV اعلام کرده برای کارکنان بخش بهداشت و درمان در سرتاسر آمریکای شمالی سفرهای رایگان تدارک دیده است. به این ترتیب آن‌ها پس از پشت سر گذاشتن پیک بیماری و چندین ماه کار سخت و طاقت‌فرسا قدری از استرس و هیاهو فاصله خواهند گرفت.

به گفته مسئولان این شرکت به ازای هر سفر با RV که از حالا تا 30 ژوئن 2020 رزرو شود یک سفر رایگان (سه روز و دو شب) نیز به کارکنان درمانی اهدا خواهد شد. کادر درمانی از طریق فرایندی آزاد و عمومی و بصورت قرعه‌کشی انتخاب می‌شوند.

پس اگر در تابستان پیش‌رو قصد سفر دارید به RV و مزایای آن نیز حتما فکر کنید.

https://www.instagram.com/p/CALs7o-pGus/?utm_source=ig_embed

منبع: Daily Hive