Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

صورتحساب مالیاتی املاک کلگری به زودی ارسال می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

براساس اطلاعیه‌ای که شهرداری کلگری منتشر کرده حدود 530،000 مالک (مسکونی یا غیرمسکونی) در روزهای آتی صورتحساب مالیاتی سال 2020 ملک خود را دریافت خواهند کرد.

مهلت پرداخت مالیات امسال تا روز سه‌شنبه 30 ژوئن تعیین شده است. چنانچه صورتحساب تا تاریخ 1 اکتبر پرداخت نشود 7% جریمه دیرکرد نیز به آن افزوده می‌شود.

آن دسته از شهروندان که مالیات را به صورت ماهانه و از طریق City’s Tax Instalment Payment Plan (TIPP) می‌پردازند نیازی به رعایت مهلت تعیین شده ندارند و مالیات را از طریق اقساط ماهانه پرداخت خواهند کرد.

چنانچه هنوز از برنامه TIPP استفاده نمی‌کنید می‌توانید با ورود به وبسایت شهرداری یا تماس با شماره 311 عملیات ثبت‌نام را انجام دهید.

علاوه بر این برای آن دسته از مالکان که درآمد پایینی دارند، با توجه به معیارها و دستورالعمل‌های مشخص، کمک‌هایی در این‌جا تعیین شده است.

اگر می‌خواهید بدانید مالیات پرداختی شما در کجا هزینه می‌شود می‌توانید با مراجعه به صفحه Calgary’s Property Tax Breakdown از جزئیات آن باخبر شوید.

نمودار زیر نشان می‌دهد که اکثر مالیات‌های برای پرداخت مالیات آموزش استانی، آیین‌نامه و ایمنی عمومی، حمل‌ونقل، ارائه خدمات، پارک‌ها، واحدهای تفریحی و فرهنگ هزینه می‌شود.

منبع: Daily Hive