Thursday, March 28, 2024
1 C
Calgary

بهترین نقاط کلگری برای تماشای غروب خورشید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

روزهای طولانی و آسمان آفتابی، چیزی تا رسیدن تابستان باقی نمانده است. گرم‌ شدن هوا و کاهش محدودیت‌ها فرصتی عالی برای پیکنیک بوجود می‌آورد. از طرفی غروب زیبای کلگری را نیز نباید از دست داد.

در نوشتار پیش‌رو چندین نقطه از شهر کلگری که برای تماشای غروب خورشید ایده‌آل هستند معرفی شده است. (دوربین یادتون نره!).

Edward Park

https://www.instagram.com/p/BwPjDnGhqZv/?utm_source=ig_embed

از Edward Park که در Edworthy Street قرار دارد می‌توانید بهترین منظره از غروب خورشید در پس زمینه river valley و مرکز شهر را مشاهده کنید.

The Peace Bridge

https://www.instagram.com/p/BwXSi4uBHMW/?utm_source=ig_embed

پل زیبا و دیدنی Peace Bridge که توسط سانتیاگو کالاتراوا طراحی شده برای تماشای غروب آفتاب عالی است. اگر در ساعت مناسب کنار پل حضور داشته باشید می‌توانید تصاویر فوق‌العاده‌ای از انعکاس نورهای رنگارنگ در آب را ثبت کنید.

North Glenmore Park

https://www.instagram.com/p/BtJ2EyEBEM2/?utm_source=ig_embed

مسیر چنوبی Crowchild را طی کنید تا به Weaselhead Natural برسید. این منطقه طبیعت بسیار زیبایی دارد. تماشای پایین رفتن خورشید در پشت کوهستان راکی از این ناحیه و تاریک شدن تدریجی Elbow River Valley واقعا دیدنی است.

Scotsman’s Hill

https://www.instagram.com/p/B_d-jtSBcPO/?utm_source=ig_embed

یکی از نزدیک‌ترین نقاط به مرکز شهر برای تماشای غروب خورشید Scotsman Hill است. این ناحیه در زمان آتش‌بازی نیز جزو مقاصد محبوب شهروندان محسوب می‌شود اما می‌توانید هر روز منظره زیبا و سرخ رنگ شهر را از آنجا ببینید.

Tom Campbell’s Hill Nature Park

https://www.instagram.com/p/BwRog4lhddk/?utm_source=ig_embed

برای تماشای منظره‌ای متفاوت از مرکز شهر در هنگام غروب خورشید به Tom Campbell’s Hill Nature Park در Hill Road بروید. نمای دیدنی Bridgeland و باغ‌وحش شهر در لحظات پایانی روز در خاطر شما باقی خواهد ماند.

East Village

https://www.instagram.com/p/B_l9V-HH7_h/?utm_source=ig_embed

رفتن به East Village را در هر ساعت از روز به شما توصیه می‌کنیم، اما هنگام غروب خورشید زیبایی آن دوچندان می‌شود. در Riverwalk قدم بزنید وعکس‌هایی زیبا از George C بگیرید.

Nose Hill Park

https://www.instagram.com/p/BwZlcWlB0XM/?utm_source=ig_embed

برای رسیدن به این پارک تنها 10 دقیقه رانندگی از Sonoma نیاز است. از Nose Hill Park مناظر بسیار متنوع و زیبا از YYC را می‌توانید ببینید. توصیه ما این است که لوازم پیکنیک هم همراه خود ببرید تا لحظات رومانتیک غروب خورشید را آنجا سپری کنید. اگر هوا خیلی سرد نبود کمی بیشتر بمانید تا شاید شفق‌های قطبی نیز پدیدار شوند. به این ترتیب با یک تیر دو نشان خواهید زد!

منبع: Daily Hive