Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

محدودیت ۵۰ درصدی پذیرش در رستوران‌های بی.سی برداشته می‌شود

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

تنها سه هفته از آغاز فاز دوم بازگشایی در بریتیش کلمبیا می‌گذرد.

اما برای رستوران‌ها، کافه‌ها، بارها، و مشروب‌فروشی‌ها، خبرهای خوشی از راه رسیده است و آنها بالاخره می‌توانند خدمات در محل را با بیشترین ظرفیت پذیرش، از سر بگیرند.

در بخشی از پروتکل‌های بهداشتی قبلی آمده بود که چنین کسب‌و‌کارهایی ظرفیت سرویس‌دهی در محلشان را باید به ۵۰٪ از حالت عادی محدود کنند.

دکتر بانی هنری می‌گوید: «حالا به جای محدودسازی پنجاه درصدی از این کسب‌و‌کارها خواسته‌ایم که بخشی از پذیرش خود را به حیاط یا ایوان منتقل کنند.»

با این تغییرات رستوران‌ها اجازه خواهند یافت که در ادامه بازگشایی با ظرفیتی مناسب و شرایطی شفاف کار کنند و پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت کنند.

در دستورالعمل جدید جزئیاتی درباره بخش‌بندی مکان، حداکثر حاضران سر یک میز، الزامات مربوط به ایستگاه‌های سلف-سرویس، و فاصله الزامی بین گروه‌ها آمده است.

دکتر هنری می‌گوید: «با معیارهای جدید ما ظرفیت مشخصی را برای هر محل تعیین و پروتکل‌ها را در آن اجرا می‌کنیم. همچنین محدودیت‌های مربوط به خدمات سلف-سرویس را طوری تعریف کرده‌ایم که احتمال انتقال کووید-۱۹ کاهش یابد.»

«معیارهای جدید دیشب به کسب‌و‌کارها اعلام شده‌اند و تیم‌های مختلفی از بازرسان سازمان سلامت به رستوران‌ها کمک می‌کنند تا آنها را به درستی رعایت کنند.»

منبع: Daily Hive