Wednesday, April 24, 2024
11.4 C
Calgary

اصرار فعالین صنعت گردشگری بر برداشتن محدودیت‌های سفر در تابستان پیش‌رو

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

سازمان The Canadian Travel & Tourism Roundtable که اعضایش را فعالین بخش گردشگری و جهانگردی تشکیل می‌دهند در نامه‌ای سرگشاده از جاستین ترودو و نخست‌وزیران استانی درخواست کرده تا شرایط را برای سفر به استان‌ها، قلمروها و کشور فراهم کنند.

در این نامه آمده: ما تحت رهبری دولت‌ها پذیرفتیم تصمیمات دشواری را با هدف محافظت از جان خود و دیگران بگیریم. مدارس، کسب‌وکارها و مرزها را بستیم. همگی از خودگذشتگی نشان دادیم و تلاش خواهیم کرد تا با این واقعیت جدید کنار بیاییم.

در بخش دیگر نامه خواسته شده تا همزمان با بازگشایی تدریجی کشور، بخش‌های توریسم و جهانگردی نیز اجازه فعالیت در فصل تابستان را پیدا کند تا 1.8 میلیون شغل و درآمد 102 میلیارد دلاری صنعت بیش از این صدمه نبینند.

به گفته این سازمان تابستان پیش‌رو تنها فرصت برای نجات صنعت گردشگری کانادا است.

اعضای این سازمان خاطر نشان کرده‌اند که درباره اهمیت رعایت نکات بهداشتی و خطر ویروس آگاه هستند اما به نظر آن‌ها محدودیت‌های کنونی بیش از حد سختگیرانه و غیرضروری هستند.

در این نامه توضیح داده شده که چگونه وضع ممنوعیت‌ها بر روی سفر شهروندان کانادایی در داخل مرزها حق سفر آزادانه را از آن‌ها گرفته است.

در زمینه سفرهای بین‌المللی نیز نویسندگان نامه با اشاره به غیرضروری بودن قانون قرنطینه 14 روزه مسافران خارجی پس از ورود و بسته ماندن مرزها به اقدامات دیگر کشورها در برداشتن محدودیت‌ها اشاره کرده‎‌اند. در این نامه آمده: وضعیت تمامی کشورها خطرناک نیست و نباید تا این حد نگران باشیم. در زمینه ورود مسافران خارجی باید اقدامات اجرا شده در دیگر کشورها را در کانادا پیاده کنیم.

این نامه در انتها با بر شمردن اقدامات انجام شده توسط فعالین بخش گردشگری و جهانگردی برای افزایش امنیت مسافرت تاکید می‌کند زمان آن فرا رسیده تا شهروندان کانادایی و گردشگران خارجی را به سفر کردن تشویق کنیم.

شرکت‌ها و ارگان‌های بسیاری ازجمله Air Canada، Vancouver International Airport، Business Council of British Columbia و Tourism Industry Association of Canada از این نامه حمایت کرده‌اند.

منبع: Daily Hive