Tuesday, April 23, 2024
2 C
Calgary

قرارداد جدید شاپیفای و وال‌مارت، چالشی برای آمازون

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

شاپیفای (Shopify)، پلتفرم تجارت آنلاینی که متولد کانادا ست، اخیرا یک قرارداد بزرگ با وال‌مارت امضا کرد که به برندهای مستقل فرصت فروش کالا در وبسایت Walmart.com را می‌دهد.

خرید آنلاین تبدیل به یکی از ستون‌های زندگی ما در دوران مدرن شده و بزرگترین نام در این حوزه آمازون است که رقابت با آن، از دیرباز هدف شرکت‌های مختلف بوده است.

حالا، همکاری بزرگترین پلتفرم خرده‌فروشی و مدیریت تجارت در کانادا با یکی از بزرگترین برندهای خرده‌فروشی در امریکای شمالی، می‌تواند چالشی واقعی برای آمازون باشد.

چرا این همکاری اهمیت دارد؟

در سال‌های اخیر، وال‌مارت یک بازارچه در وبسایتش ساخت. به این شکل مردم به برندها دسترسی داشتند و از پلتفرم وب وال‌مارت هم استفاده می‌کردند. همین هم شروع خوبی برای برندهای مستقل بود تا مشتریان جدیدی پیدا کنند.

اما همکاری جدید، این امکان را می‌دهد که خرده‌فروشانِ شاپیفای مستقیما و بدون هیچ زحمتی محصولاتشان را در وبسایت وال‌مارت بفروشند و به این شکل یکی از بزرگترین کلکسیون‌های محصول در دنیا به یکی از بزرگترین پورتال‌های خریداران آنلاین وصل می‌شود.

مزیت قرارداد برای شاپیفای چیست؟

درست مثل سیستم آمازون، این قرارداد شاپیفای و وال‌مارت نیز کوهی از خرده‌فروشی‌ها را به پلتفرم وال‌مارت می‌آورد. به این شکل، وال‌مارت علاوه بر محصولاتی مشابه آمازون، اجناس برندهای مستقل را هم برای فروش در اختیار خواهد داشت و پلتفرم شاپیفای حضور در محیط جدید را برای برندها آسان می‌کند.

البته هرگز نمی‌شود اثر یک شراکت تجاری را به طور کامل پیش‌بینی کرد ولی می‌دانیم که در عصره تجارت آنلاین، رقابت همیشه به نفع مصرف‌کننده است و حالا رقابت دو سنگین‌وزن، منافع بیشتری برای مردم به همراه می‌آورند.

منبع: Daily Hive