Friday, April 19, 2024
-2.3 C
Calgary

پلیس آلبرتا هفت گردشگر امریکای را در بَنف جریمه کرد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

پلیس سواره‌نظام در آلبرتا ۷ برگ جریمه به شهروندان امریکایی داده که حین بازدید یا عبور از پارک ملی بنف دستورهای بهداشتی را رعایت نکرده‌اند.

مرز امریکا-کانادا به خاطر محدودیت‌های سفر بین دو کشور فعلا بسته است اما مرزداری کانادا به امریکایی‌هایی که قصد عبور به سمت آلاسکا را دارند، اجازه می‌دهد که با خودرو وارد کانادا شوند.

کاپیتان دیانا فونتین می‌گوید: «آنها فقط می‌توانند نیازهای ضروری‌شان را در مسیر تامین کنند که قطعا شامل کوهنوردی و گردش در پارک نیست.»

پلیس ۱۶ ژوئن شکایتی درباره یک خودرو با پلاک امریکا دریافت کرد که مدتی طولانی نزدیک Lake Louise پارک کرده بود. افسرهای پلیس با حضور در محل، راننده خاطی امریکایی را ۱,۲۰۰ دلار جریمه کردند.

دوباره در ۱۸ ژوئن مورد مشابهی تکرار شد که منجر به صدور جریمه برای صاحبان دو خودرو شد. تا کنون ۷ صاحب خودرو جریمه شده‌اند.

فونتین می‌گوید همه خودروهای پلاک امریکا لزوما قانون‌شکن نیستند زیرا شهروندان دو تابعیتی زیادی در محدود کوه‌های راکی داریم که موقع شروع پَندمی در کانادا بوده‌اند و با اجازه قبلی به حضور در ملک خود ادامه داده‌اند.

اما پرداختن به گردش و کوهنوردی توسط مسافرین عبوری قطعا نقض قوانین دوران کووید-۱۹ است و با جریمه همراه می‌شود. پلیس سواره‌نظام برای جلوگیری از این موارد مدام در حال گشت‌زنی است.

منبع: Daily Hive