Tuesday, March 19, 2024
6.2 C
Calgary

آتش‌بازی‌های روز اول و آخر کلگری استمپید ۲۰۲۰ برگزار می‌شوند

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

با اینکه مراسم کلگری استمپید ۲۰۲۰ لغو شده اما یکی از جذابترین نمادهای آن امسال نیز برگزار می‌شود.

ترتیب‌دهندگان مراسم می‌گویند که با دو نمایش آتش‌بازی استمپید ۲۰۲۰ را گرامی خواهند داشت، یکی در روز نخست و دیگری در روز پایانی استمپید. به این شکل روح استمپید در کلگری زنده خواهد ماند.

این آتش‌بازی‌ها در ۳ و ۱۲ جولای برگزار می‌شوند و قرار است «بزرگتر و بلندتر» از آتش‌بازی‌های معمول باشند تا هم جای خالی مراسم پر شود و هم مردم از نقاط مختلف کلگری بتوانند آنها را ببینند.

دِینا پیرس، رییس هیئت مدیره استمپید می‌گوید: «این مراسمی زیبا و بزرگ خواهد بود و ما برای اجرای آن لحظه‌شماری می‌کنیم. از مردم کلگری که همیشه همراه‌مان هستند و از Bell که شریک استمپید است بابت حمایت از مراسم تشکر می‌کنیم.»

خبر برگزاری آتش‌بازی‌های استمپید پس از آن منتشر شد که دولت آلبرتا با انتشار یک بیانیه حداکثر تعداد حاضران در مراسم‌های فضای باز را از ۱۰۰ به ۲۰۰ نفر افزایش داد، البته با شرط رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی.

به این شکل، بعضی از مردم می‌توانند در کنار هم مراسم را ببینند، و برخی دیگر هم به طور زنده آن را در تلویزیون تماشا خواهند کرد.

هر کسی که در فضای باز است می‌تواند به FUNNY 1060 گوش بسپارد تا موسیقیِ انتخابی برای آتش‌بازی‌ها را همزمان بشنود.

خانم پیرس می‌گوید: «این نمایش آتش‌بازی برای همه است، چه در خانه چه در حیاط یا فضای باز. ما فقط از شما می‌خواهیم که در مکانی امن آتش‌بازی را تماشا کنید.»

منبع: Daily Hive