Thursday, April 18, 2024
1.6 C
Calgary

کمپانی Lululemon با ۵۰۰ میلیون دلار برند فیتنس خانگی Mirror را خرید

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

کمپانی معروف Lululemon، تولیدکننده و فروشنده لباس‌ها و تجهیزات ورزشی، اعلام کرد که کمپانی Mirror، فعال در زمینه محتوای تعاملی و فیتنس خانگی را با پرداخت ۵۰۰ میلیون دلار خریده است.

محصول Mirror یک آینهٔ هوشمند دیجیتال است که فضای خانه را تبدیل به یک باشگاه شخصی می‌کند. وقتی دستگاه خاموش باشد، مثل آینه معمولی ست اما پس از روشن شدن، کاربر می‌تواند کلاس‌های زندهٔ هفتگی، برنامه‌های ورزشی از پیش ضبط شده، کلاس‌های تمرین خصوصی و غیره را روی آن تماشا کند.

Mirror4 1024x1024

Mirror هم با انتشار بیانیه‌ای در وبسایتش این معامله را تایید کرده است.

حالا Lululemon وارد حوزه‌ای جدید شده که با توجه به بحران کووید-۱۹ و روی آوردن مردم به ورزش و تمرین در خانه، به نظر ضروری بود. این دو کمپانی از نیمه ۲۰۱۹ با یکدیگر همکاری می‌کنند و Lululemon یک سرمایه‌گذاری اولیه، و همکاری تولید محتوا نیز با Mirror انجام داده است.

Mirror3 1024x1024

Lululemon می‌گوید پرداخت رقم معامله از منابع جاری کمپانی انجام خواهد شد. این شرکت ۸۰۰ میلیون دلار پول نقد، ۴۰۰ میلیون دلار اعتبار بانکی، و ۳۰۰ میلیون دلار اعتبار یک‌ساله در اختیار دارد.

بعد از ادغام در سطح مدیریت کسب‌و‌کار، Mirror همچنان به عنوان یک برند مستقل عمل خواهد کرد و پرداخت رقم معامله نیز در نیمه دوم ۲۰۲۰ انجام خواهد شد.

منبع: Daily Hive