Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

بازگشایی مراکز مراجعه حضوری Service Canada در سرتاسر کشور

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

Service Canada از بازگشایی تمامی دفاتر مراجعه حضوری خود در کشور خبر داد.

احمد حسین وزیر خانواده‌، کودکان و توسعه اجتماعی گفت: همزمان با بازگشایی دفاتر Service Canada اعلام می‌کنیم که ارائه خدمات ایمن به شهروندان همچنان اولویت نخست ماست. ارائه خدمات حضوری به شکلی جدید انجام می‌شود و به حمایت خود از شهروندانی که نیازمند کمک هستند ادامه می‌دهیم.

با وجود بازگشایی این مراکز مسئولان از شهروندان خواسته‌اند تا جای ممکن از خدمات آنلاین استفاده کنند.

آن دسته از شهروندان که نیاز به مراجعه حضوری دارند نیز باید برای کسب اطلاع از وضعیت بازگشایی دفاتر به وبسایت Service Canada مراجعه نمایند. شهروندان پیش از حضور در دفاتر باید از طریق eServiceCanada اقدام به تعیین وقت قبلی کنند.

به گفته Service Canada اقدامات گوناگونی برای اطمینان از حفظ امنیت و سلامت کارکنان و مراجعه‌کنندگان انجام شده که از میان آن‌ها می‌توان به نصب علائم حفظ فاصله فیزیکی، کاهش صندلی‌ سالن‌های انتظار، نصب موانع در پیشخوان‌ و ضدعفونی مرتب دفاتر اشاره کرد.

از مراجعه‌کنندگان به این مراکز خواسته می‌شود تا فاصله فیزیکی را رعایت کرده، ماسک به صورت بزنند و دستان خود را ضدعفونی‌ کنند. دفاتر طبق دستورالعمل‌های ابلاغ شده از سوی مراکز بهداشتی استانی و شهری اداره می‌شوند. به این ترتیب در صورت لزوم ماسک رایگان نیز توزیع خواهد شد.

به منظور تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات آنلاین، با توجه به الزامی بودن Social Insurance Numbers (SIN) برای ورود به بخش خدمات دولتی، شهروندان کانادا از این پس می‌توانند بصورت آنلاین برای دریافت SIN اقدام کنند. این درگاه به کانادایی‌ها امکان آن را می‌دهد تا SIN را به صورت کاملا آنلاین و در محیطی امن دریافت نمایند.

تکمیل فرم‌ دریافت Social Insurance Numbers، Employment Insurance benefits، Canada Pension Plan، Old Age Security benefits و مراحل اعطای پاسپورت‌ مسافرت اضطراری در این مراکز انجام می‌شوند. با اینحال خدمات پاسپورت و بایومتریک در اولین مرحله بازگشایی ارائه نمی‌شود. برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به خدمات پاسپورت در کانادا به Canada.ca/passport مراجعه کنید.

منبع: Daily Hive