Thursday, March 28, 2024
0.3 C
Calgary

کانادا از نظر قیمت اینترنت موبایل از جمله گران‌ترین کشورهای جهان است

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

همه کانادایی ها از هزینه بالای اینترنت موبایل در کشورشان به خوبی مطلع هستند، اما گزارشی جدید از رتبه بندی سایر کشورها از نظر اینترنت موبایل، این مسئله را دقیق تر بررسی میکند. در این گزارش که 228 کشور را از نظر گران بودن اینترنت موبایل رتبه بندی کرده است، کانادا در رتبه 209 قرار گرفت.

UK Company (cable.co.uk) در گزارشی جدید، 5554 طرح اینترنت موبایل 228 کشور را در فوریه سال 2020 جمع آوری و آنالیز کرد تا میانگین هزینه یک گیگابایت اینترنت موبایل را محاسبه کند.

canada mobile data cost

برخی از گران‌ترین کشورهای ارائه دهنده اینترنت موبایل در آمریکای شمالی، آفریقا و اروپای غربی بودند و ارزان‌ترین اینترنت موبایل متلق به هند بود. پنج کشوری که ارزان‌ترین میانگین قیمت برای یک گیگ اینترنت موبایل را داشتند عبارتند از: هند(0.09$)، اسرائیل(0.11$)، قرقیزستان(0.21$)، ایتالیا(0.43$)، و اوکراین(0.46$).

گران‌ترین کشور Saint Helena، جزیره ای در جنوب اقیانوس اطلس بود که هزینه یک گیگ اینترنت موبایل بطور میانگین 52.50$ بود. کانادا در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر با داشتن میانگین هزینه 12.55$ برای هر گیگ اینترنت موبایل، وضعیت قابل قبولی نداشت. در این رتبه بندی، ایالات متحده در با میانگین هزینه 8$ در رتبه 188 قرار گرفت.

canada mobile data price

در روز سه شنبه 28 جولای، دولت کانادا متعهد شد که که هزینه اینترنت wireless را طی دو سال 25% کاهش دهد و مرتبا هزینه ها را پیگیری و منتشر کند تا به این هدف دست پیدا کند.

منبع: Daily Hive

برای مطالعه بیشتر:

کمپین جالب حزب NDP برای کاهش هزینه های اینترنت موبایل و تلفن در کانادا

افزایش رقابت در دولت فدرال برای کاهش  هزینه طرح های موبایل

کانادا در جایگاه سوم دنیا از نظر سرعت دانلود