Thursday, April 18, 2024
2.5 C
Calgary

با اعلام نخست وزیر، حمایت دولتی CERB دیگر تمدید نخواهد شد

عضویت در خبرنامه

آخرین مطالب پیکوبینو

دولت فدرال قصد خود برای قطع پرداخت CERB و ارائه کمک‌های مالی از طریق EI را اعلام کرد. به این ترتیب این برنامه 80 میلیارد دلاری در پاییز متوقف می‌شود.

علاوه بر این یک کمک موازی که مشابه EI است برای آن دسته از افراد که مشمول دریافت مزایای بیکاری نمی‌شوند پیشبینی شده است.

ترودو درباره این اقدامات گفت: “به این ترتیب همزمان با دریافت کمک مالی می‌توان ساعات بیشتری به کار مشغول شد.” به گفته او برنامه جدید به سود کسانی خواهد بود که به دنبال پیدا کردن شغل هستند.

طبق برنامه قبلی در تاریخ 26 سپتامبر آخرین پرداخت CERB واریز می‌شود. پیش از این دولت فدرال در یک نوبت CERB را برای فصل تابستان تمدید کرده بود.

بنا بر اعلام وبسایت دولت تا تاریخ 26 جولای مبلغ 62.75 میلیارد دلار از طریق CERB میان 8.46 میلیون نفر درخواست دهنده توزیع شده است.

بگفته ترودو جزئیات این برنامه در هفته‌های آینده منتشر می‌شود. او افزود که کمک مالی دوران بیماری به افرادی که با ویروس در تماس بوده، یا یکی از اعضای خانواده آن‌ها چنین شرایطی دارد، تعلق خواهد گرفت.

ترودو در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد که برنامه Canada Emergency Commercial Rent Assistance در ماه اوت نیز اجرا می‌شود. طبق اعلام وزارت دارایی تا تاریخ 30 جولای 613 میلیون دلار کمک مالی به 63،000 بیزینس مستاجر با هدف کمک به پرداخت اجراه‌بهای واحدها پرداخت شده است.

منبع: Global NEWS